Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تنها راه حل خروج از شرایط فعلی کشور است و ما هرچه کوتاه بیاییم، دشمنان انتظاراتشان را بالا خواهند برد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره شرایط اقتصادی کشور گفت: «دولت باید شیوه خود در اداره کشور را تغییر دهد و با بهره‌گیری از نیروهای باسابقه و متخصص و ترمیم کابینه، علاوه‌بر پاسخگویی به مطالبات مردم با تکیه بر مدیریت جهادی و توانمندی‌های داخلی مشکلات کشور را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حسینی نقش تشکل‌های دانشجویی را مطالبه‌گری دانست و تصریح کرد: «دانشجویان در کنار انتقاد و بیان دیدگاه‌های خود، راهکار نیز ارائه دهند تا انتقادهای آنها تأثیرگذار باشد؛ البته فعلان تشکل‌های دانشجویی باید در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و علمی به‌روز باشند.»

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: «به برکت نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای انرژی هسته‌ای محصول جوانان دانشمند این سرزمین با میانگین سنی کمتر از 30 سال است.»

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با بیان برخی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های اخیر، بیان کرد: «توجه ویژه به جوانان و موضوع فضای مجازی دو مورد از تأکیدات ویژه ایشان بود که هر دو در بحث تشکل‌های اسلامی و سیاسی می‌تواند در اولویت باشد.»

حسینی در پایان این نشست به پرسش‌های مدیران و مسئولان تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور پاسخ داد.

انتهای پیام/

31 / 167 سیدمحمد حسینی تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست