Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری آناتولی، روسای ستادکل ارتش کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روز دوشنبه در کویت گردهم آمدند تا درباره تقویت همکاری های نظامی و دفاعی مشترک گفتگو کنند.
قطر در اولین نشست نظامی از زمان آغاز بحران میان این کشور و سایر اعضای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


­براساس اعلام خبرگزاری رسمی کویت، نشست فرماندهان ستادکل ارتش کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با شرکت تمام اعضاء یعنی عربستان، کویت، عمان، امارات، بحرین و قطر برگزار شد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطر ستادکل شوراي همکاري نظامي دفاعي کويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام خلیج فارس همیشه ماندگار است

نقشه نگار پیشکسوت و پژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محمدرضا سحاب امروز در نشست علمی خلیج فارس که به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از پژوهشگران در کیش برگزار شد، اظهار داشت: قدمت نقشه‌های موجود از خلیج فارس در اسناد تاریخی به بیش از پنج هزار پیش باز‌می‌گردد.

وی بیان داشت: ما بیش از 25 هزار نقشه تاریخی و معاصر جهان را به زبان‌های مختلف از کتابخانه‌های سراسر جهان جمع‌آوری کردیم که تقریباً در تمام آنها نام خلیج فارس به‌درستی درج شده است.

نقشه‌نگار پیشکسوت وپژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است و این توطئه‌های استعمار است که با هدف گرفتن وحدت مردم، سعی در تغییر این نام دارد که به طور یقین هیچ‌گاه موفق نخواهد بود.

نگاهی به تاریخچه و اسناد قدیمی خلیج فارس

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور نیز در این مراسم با تقدیر از محمدرضا سحاب و پیروز مجتهدزاده پژوهشگران کشور، گفت: حوزه فرهنگی این سازمان در سه بخش تقویت هویت ملی، مذهبی و محلی برنامه ریزی و فعالیت می‌کند و این مراسم با هدف تقویت هویت ملی برنامه ریزی و برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: دانش آموزان، مرزبانان آینده ایران اسلامی هستند و حضور آنان در کنار بزرگان علمی کشور، اقدامی هدفمند برای آشنایی نسل جدید با تلاش و پژوهش‌های انجام شده در حوزه خلیج فارس و اهمیت جهانی خلیج فارس است.

یادآور می‌شود، دهم اردیبهشت سالروز بیرون راندن و اخراج استکبار جهانی به سرکردگی پرتغالی‌ها از جزایر دریای پارس توسط سرداران ایرانی است که به عنوان روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده و در همین راستا برای حقانیت این نام مقدس و حساس برای ایرانیان برنامه‌‌های متنوعی در استان هرمزگان و جزایر آن از کیش و قشم به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه