Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از جان باختن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر در جریان واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه قم- کاشان خبر داد.

فرهاد بابایی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه رانندگی در آزادراه کاشان- قم پیش از روستای آب شیرین روی داد که 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از سرنشینان خودروی سمند به علت شدت آسیب های وارده در محل جان خود را از دست داد و سه نفر آسیب دیدگان حادثه نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: شرایط یکی از آسیب دیدگان این سانحه رانندگی نیز نامساعد گزارش شده است.
بر اساس آمارهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 105 نفر دست کم از آغاز سال جاری تا کنون در جریان حادثه های رانندگی در محورهای ارتباطی این شهرستان آسیب دیده و 17 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف رانندگي كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین