Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:23:14 GMT

سعید رجبی به تائویان نمی‌رود/ اعزامی قطعی ۵ تکواندوکار

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۱۵۶

سعید رجبی به تائویان نمی‌رود/ اعزامی قطعی ۵ تکواندوکار

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود تیم ملی تکواندو شنبه آینده با ۶ تکواندوکار برای حضور در رقابتهای گرندپری راهی چین تایپه شود، مصدومیت سعید رجبی از ناحیه دست، باعث شد تا نام وی از لیست نفرات اعزامی خارج شود.

بر همین اساس تیم ملی تکواندو با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، مهدی خدابخش و سجاد مردانی در این دوره از رقابتها که امتیاز آن در رنکینگ فدراسیون جهانی در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو محاسبه خواهد شد، به مسابقات می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقات طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی چین تایپه در سالن اصلی ورزشگاه شهر «تائویان» برگزار می شود. برای حضور در این مسابقات ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور طبق رنکینگ فدراسیون جهانی دعوت شده اند.

کد خبر 4399926

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو گرندپری تیم ملی تکواندو مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش وینفرد شفر جاکارتا والیبال تورنمنت بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه مدار بسته با اجرای حسین رفیعی متلک بامزه‌ای به مهران رجبی بازیگر و مجری انداخت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»