Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@17:09:11 GMT

برپایی میز خدمت در مسجد علی‌‌بن‌ ابیطالب(ع) اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۴۰۵

برپایی میز خدمت در مسجد علی‌‌بن‌ ابیطالب(ع) اسدآباد

به گزارش ایکنا از همدان، ‌حسن مرادی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد در آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 این شهرستان اظهار کرد: این مرحله از رزمایش با حضور 25 گروه جهادی با حضور 250 نفر و با حضور دستگاه‌های اداری در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی محله پشت بیمارستان به مدت 3 روز صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی با بیان اینکه افتتاحیه رزمایش مرحله دوم در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) صبح امروز، 20 شهریورماه برگزار شد، افزود: در این مرحله گروه‌های جهادی و شرکت‌کنندگان در رزمایش در 12 عرصه شامل تیم پزشکی، تیم مشاوره، سرکشی از خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، کلاس‌های آموزشی، کلاس‌های روشنگری، اقدامات عمرانی و ساخت‌وساز، تهیه و توزیع سبد کالا و لوازم‌التحریر و شناسایی بیماران صعب‌العلاج طی سه روز در پشت بیمارستان فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به برپایی میز خدمت در مسجد علی‌‌بن‌ ابیطالب(ع) با حضور فرماندار و مدیران کلیه دستگاه‌های اداری در نخستین روز از رزمایش 3 روزه مرحله دوم، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم، پای کارآمدن تمام ظرفیت‌های نظام، ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان، نمایش اقتدار و شکوه نظام، تقویت روحیه جهادی، حفظ انسجام و وحدت و امید و نشاط از جمله اهم اهداف این رزمایش به شمار می‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اسدآباد میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزارشد که سمیه مرادی در بخش ویدئو و مستند، خدیجه کردی و مصطفی معظمی گودرزی در بخش خبر برگزیده و از آنان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: ۴۷۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از بررسی آثار، برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

اعظم روانشاد افزود: اهالی رسانه در لرستان به علت نبود بخش غیر دولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین دلیل همیشه با مسائل متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی رعایت‌نکردن قانون «میم الف» از سوی ادارات را از دیگر چالش‌های اصحاب رسانه در لرستان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که استاندار لرستان ادارات را موظف به رعایت قانون «میم الف» کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، اظهارداشت: دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تأکید کرده است.

ابوطالب شفقت به تصویب روز لرستان در اول خردادماه اشاره کرد و گفت: با پیگیری مسئولان به‌ویژه آقای زیویار استاندار سابق، روز اول خرداد، روز عملیات حاج عمران و شهدای آن به نام روز لرستان نامگذاری شده است.

وی درباره مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون «م الف» بیان کرد: قانون «م الف» باید بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود که این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مطرح خواهد شد.

در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات «حسن مرادی» عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی نسب و نگارش فریبا مرادی نسب رونمایی شد.

گفتنی است فراخوان جشنواره «بر بلندای حضور» ویژه اصحاب رسانه، همزمان با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزارشد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد