Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون پژوهشی و فناوری علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و به دنبال آن کم کردن ردیف‌های پژوهشی عمده مشکلات پیش رو در پژوهش و تحقیقات است گفت:گرانی ارز ، اجرای پژوهش های علوم پایه و تا حدودی بالینی را دچار مشکل کرده است.
شقایق حق جوی جوانمرد افزود: از مهرماه امسال علاوه بر پژوهش های معمول، برنامه‌های کلان طرح ها و آموزش و پژوهش در قالب برنامه پسا دکترا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی هدف از اجرای طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حل معضلات بهداشتی - درمانی یا مقدمات شروع تشخیص و درمان است.
وی افزود: طبق آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رتبه چهارم را بین دانشگاه های تیپ یک علوم پزشکی کشور در حوزه پژوهش و فناوری دارد.
معاون پژوهشی و فناوری علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اجرای ۴۵۰ طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه و غیر پایان نامه در این دانشگاه از ابتدای سال تاکنون افزود: در حال حاضر طرح تحقیقاتی کوهورت نوزادان،کوهورت بیماری های گوارشی، ثبت بیماری های فیبریلاسیون دهلیزی پژوهشکده قلب و عروق اصفهان و ثبت بیماری های نارسایی قلبی پژوهشکده قلب و عروق از جمله مهمترین طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:برنامه ثبت سکته های مغزی و مداخلات عروق کرونر پژوهشکده قلب و عروق اصفهان، بررسی شیوع بیماری های مزمن کلیوی در کودکان و بالغان شهر اصفهان، غربالگری اختلالات زبانی و بروز اختلالات جسمی، ذهنی در کودکان شهر اصفهان، بررسی ارتباط احتمال ابتلا به دیابت نوع یک و لوسمی کودکان با آلاینده های محیطی از دیگر طرحهاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما طرح تحقیقاتی نیاز به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا