Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:52:35 GMT

عزاداری‌های ماه محرم در چارچوب شریعت و دین تعریف شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۲۵۷۸

عزاداری‌های ماه محرم در چارچوب شریعت و دین تعریف شوند

امام جمعه گتوند با تاکید بر لزوم معتبر بودن محتوای سخنرانی‌های عزاداری‌های ماه محرم، گفت: منابر باید پیام‌رسان واقعه کربلا باشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی شاه‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت حلول ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم یادآور قیام اسلامی امام حسین(ع) در مقابله با انحراف و انحطاط امت اسلامی از مسیر حق ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باید عزاداری و مراسمات امام حسین(ع) در این مسیر معنا پیدا کند.

وی با بیان اینکه عزاداری‌ها باید استمرار و زنده نگه‌دارنده قیام امام حسین(ع) باشند، افزود: زمانی عزاداری ما ارزش پیدا می‌کند که جلوه‌ای از قیام امام حسین(ع) باشد. اگر می‌خواهیم عزاداری‌هایمان رنگ و بوی حسینی پیدا کند، باید در مسیر قیام امام حسین(ع) عزاداری کنیم.

امام جمعه گتوند بیان کرد: وقایع کربلا نه تنها باید در قالب احساسی و عاطفی اعلام شود، بلکه باید در قالب‌ نقش مبارزه با ظلم، مبارزه با انحراف و سقوط جوامع و نقش احیا‌گر ارزش‌های اسلامی باشد.

شاه‌آبادی با تاکید بر لزوم معتبر یودن محتوای سخنرانی‌های ماه محرم، گفت: منابر ما باید پیام‌رسان واقعه کربلا باشند. همچنین عزاداری‌های ماه محرم باید برای رضای خداوند و در چارچوب شریعت و دین تعریف شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ماه محرم منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟