Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@22:46:57 GMT

نتیجه استعلام شهردار کرج به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۵۷۲۹

به گزارش وانانیوز، 

محمدحسین خلیلی اردکانی، ناظر شورای شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری، با اشاره به بازدید از روند ساخت قطار شهری مشهد گفت: شهرداری مشهد به خوبی بخش خصوصی را به این پروژه وارد  کرده و مترو کرج نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود باید از این تجربه استفاده کند.

خلیلی اردکانی در ادامه با اشاره به اهمیت بررسی بودجه سال 97 پس از استقرار شهردار خاطرنشان کرد: با نهایی شدن شهرداری آقای شفقی و پایان تعطیلات شورا، تمامی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید در شورا حاضر و گزارش عملکرد خود از تحقق بودجه سال 97 را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن زمان بررسی بودجه سال آینده، این گزارش عملکرد به شورا کمک خواهد کرد تا بودجه 98 را متناسب با واقعیت‌ها بررسی کند.

عضو ناظر شورای شهر در سازمان حمل و نقل ریلی کرج در ادامه به بازدید از پروژه مترو مشهد، اشاره و اعلام کرد: شهرداری مشهد در پروژه مترو خیلی جلوست و به خوبی توانسته بخش خصوصی را به این پروژه وارد و با ساخت مجتمع‌های بزرگ در ایستگاه‌ها درآمدزایی مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 2100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو مشهد گرفته شده، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز 700 میلیارد تومان اوراق برای این پروژه گرفته شده اما مترو کرج در طول مدت پروژه 100 میلیارد تومان گرفته که به ضرر منتهی شده است. برای امسال درخواست برای فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت داده شد که با 250 میلیارد تومان آن موافقت صورت گرفت و طی دو تا سه ماه آینده به نتیجه خواهد رسید. مترو کرج می‌تواند از تجربه مترو مشهد و ورود بخش خصوصی به پروژه به خوبی بهره ببرد. 
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد