Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کی روش درباره دیدار با ازبکستان و مسائل دیگر صحبت کرد.

 کارلوس کی روش در گفت و گو با یکی از سایت های ازبکستانی صحبت های جالبی را مطرح کرد. او در پاسخ به این سوال که بعد از جام جهانی چه چیزی در زندگی اش تغییر کرده است گفت: تغییر زیادی ایجاد نشد. همیشه می خواستم که مربی خوبی باشم و این ربطی به قبل و بعد از جام جهانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط می خواهم بهترین مربیگری خود را در چند سال اخیر انجام دهم.

وی در ادامه درباره علت نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی علی رغم عدم صعود به مرحله بعد افزود: ساده صحبت می کنم. کار سخت و آماده سازی مناسب. ما از زمان خود خوب استفاده کردیم و هر روز تمرین کردیم بدون هیچ آخر هفته و تعطیلاتی.

سرمربی تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: خیلی از مردم ما را باور نداشتند. چرا که خیلی از  مردم ذهنشان به سمت جاهای دیگر رفته بود. اما ما به کارمان ادامه دادیم. به خاطر همین هم جام جهانی به یک موفقیت برای ما تبدیل شد. حالا هم خیلی راحت به جام ملت های آسیا نگاه و فکر می کنم.

وی همچنین بیان داشت: ما به جام ملت ها می رویم تا قهرمان شویم. راه دیگری برای ایران وجود ندارد. 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که در زمستان با فدراسیون ازبکستان مذاکره داشته یا خیر گفت: به این سوال جوابی نمی دهم. همانطور که در کنفرانس خبری دیروز گفتم این سوال  را باز می گذارم و جواب نمی دهم.

وی درباره 6 تقابل قبلی با ازبکستان خاطرنشان کرد: من خاطرات مقابل ازبکستان را به خوبی به یاد دارم. اما بزرگترین درسی که از تقابل با ازبکستان گرفتم باخت 1-0 در تهران به این تیم بود. البته که بردها هم باعث خوشحالی شخصی من و همچنین هواداران می شود. ما همگی زنده خواهیم ماند. این بازی یک دیدار دوستانه است و مسابقه رسمی نیست. به اینجا آمدیم تا بازی دوستانه انجام دهیم.

کی روش درباره بازیکنان شاخص ازبکستان بیان داشت: شما بازیکنان خوبی مثل اودیل آحمدوف، سردار رشیدوف و سرور جپاروف دارید. مقابل تیم ملی ازبکستان بازی کردن سخت است. ازبکستان یکی از تیمهای مورد علاقه من در آسیا است.  ازبکستان می داند که چگونه باید فوتبال بازی کند. ازبکستان فوتبال سختی را به نمایش می گذارد.

وی درباره مهمترین خواسته از زندگی گفت: افتخار. هر کاری که می کنید به دیگران احترام بگذارید.

وی درباره بازگشت سردار تا جام ملت ها گفت: اگر من سرمربی تیم ملی ایران هستم مطمئنم که او برمی گردد. بهترین تلاشم را می کنم تا او برگردد.

کی روش در پاسخ به این سوال که بازی سال 2012 را در تاشکند به یاد می آورد که ایران با یک گل برد و گل ازبک ها قبول نشد؛ گفت: من بازی های زیادی را به یاد دارم. تلاش می کنم لحظات کوچک و صحنه های جزیی را هم به یاد بیاورم. همیشه به همکارانم احترام می گذارم. هر دوتیم برای برد بازی کردند. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فقط ژاپن در آسیا به مرحله دوم جام جهانی رسید و آیا این دلیلی بر رشد ضعیف آسیا خواهد بود یا خیر اذعان داشت: این بی معنی است. در آسیا یا فوتبال در حال صعود است یا سقوط. ما همیشه اشتباهات تکراری را مرتکب می شویم. اروپا خیلی بالاتر است اما اسیا و آفریقا هنوز خواب هستند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است