Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: مسوولان بايد مصوبه هاي جلسات خود را به صورت صحيح، کامل و به موقع انجام دهند و پس از اتمام، آن را به مقام مسوول خود گزارش دهند تا مردم به درستي در جريان مسايل و برنامه ها قرار گيرند.

به گزارش ايرنا، محمدجواد آذري جهرمي روز سه شنبه در جلسه بررسي مشکلات زيرساخت هاي ارتباطي مهاباد افزود: بخشي از گزارش هايي که توسط مسوولان مخابرات به اين وزارتخانه ارسال مي شود با مطالبه ها و گلايه هاي مردم تطابق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مشکلات ارتباطي محورهاي مهاباد به شهرهاي پيرانشهر، سردشت و بوکان گفت: هشت سايت جديد در اين سه محور براي پوشش تلفن همراه تا پايان سال احداث مي شود.
آذري جهرمي با بيان اينکه بدترين مسير منطقه مربوط به محور پيرانشهر - مهاباد است، گفت: 17 کيلومتر از اين مسير تحت پوشش هيچ اپراتوري نيست و بر اين اساس بايد جزو اولويت هاي کاري ارتباط جاده اي قرار گيرد.
وي اضافه کرد: مسير مستقيم پست مهاباد به اروميه نيز از اول شهريور افتتاح شده است که سرعت انتقال مبادلات پستي را افزايش مي دهد.
نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه با تاکيد بر اينکه تلفن ثابت نيازهاي اساسي اين شهرستان است، گفت: طي چهار سال گذشته تلفن ثابت در اين شهرستان توزيع نشده است.
جلال محمود زاده افزود: چهار هزار و 600 واحد از مسکن مهر مهاباد بدون تلفن ثابت هستند اين در حالي است ديگر امکانات رفاهي شامل برق، گاز و آب آنها تامين شده است.
وي با اشاره به اينکه زيرساخت هاي ارتباطي در مسيرهاي روستايي فرسوده است، گفت: مشکلات باطري در دکل هاي مخابرات و نبود سيستم هاي خنک کننده سبب شده است که بيشتر مواقع ارتباط تلفني روستاهاي بخش خليفان قطع باشد.
محمود زاده يادآور شد: روستاهاي `بايين دره` و `قوپي بابا علي` شهرستان نيز تحت پوشش هيچ گونه خدمات ارتباطي نيست.
فرماندار مهاباد نيز در اين جلسه اظهار داشت: اين شهرستان جزو شهرستان هاي گردشگرپذير جنوب غربي کشور است اما از لحاظ زيرساخت هاي ارتباط جاده اي با مشکلات زيادي شامل نبود آنتن دهي تلفن همراه مواجه است.
ايرج شجاعي ادامه داد: اکثر مناطق جاده اي مهاباد به سمت مسيرهاي بوکان، سردشت و پيرانشهر آنتن دهي تلفن همراه ندارد و اين امر موجب رنجش مسافران و گردشگران اين شهرستان مي شود.
وي يادآور شد: ليست 12 روستاي بخش خليفان که اينترنت خانگي را خواستار هستند به استان ارسال شده است و طبق وعده مسوولان اين مناطق تا پايان سال به اينترنت وصل مي شود.
به گزارش ايرنا، محمدجواد آذري جهرمي روز دوشنبه 19 شهريور جهت بررسي وضعيت حوزه هاي زيرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آذربايجان غربي سفر کرد و پس از حضور در شوراي اداري شهرستان هاي مياندوآب و اشنويه، در شوراي اداري استان آذربايجان غربي حضور مي يابد.
3020/9903/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی