Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر ناپل معتقد است ناپولی نمی تواند بازی های خود را در باری برگزار کند زیرا استادیوم آنجا مطابق استانداردهای یوفا نیست. 

طرفداری - تنش های شدید به اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی و شهردار شهر ناپل بر سر مشکلات استادیوم سن پائولو بسیار بالا گرفته است. آنها بارها علیه یکدیگر مصاحبه کرده اند و خیر رئیس ناپولی گفته بود از یوفا درخواست کرده بازی های اروپایی ناپولی در سن نیکولا، استادیوم باری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش تایمز لندن عنوان کرد در تحقیقی از یوفا متوجه شده که دی لورنتیس درخواستی برای تغییر محل بازی های ناپولی نداده است. شهر ناپل و باری 250 کیلومتر با هم فاصله دارند اما مالک هم دو باشگاه، دی لورنتیس است. شهردار ناپول در گفتگو با رپابلیکا گفت:

من در مورد دی لورنتیس صحبتی ندارم. نمی توان تصور کرد ناپولی در سن پائولو بازی نکند و چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. این فقط یک توهم است. ناپولی در سن پائولو بازی خواهد کرد. 

همچنین آنتونیو دکارو، شهردار باری که تیم این شهر را به دی لورنتیس فروخت، در این مورد به رادیو کیس کیس گفت:

من در این مورد بی اطلاعم. به غیرقابل پیش بینی بودن دی لورنتیس عادت دارم. فکر می کنم هر تیمی باید در استادیوم خودش و در مقابل هواداران خودش بازی کند. تیم ها باید در شهر خودشان بازی کنند. همچنین من فکر نمی کنم سن نیکولا با معیارهای یوفا سازگار باشد زیرا مشکلات الکترونیکی وجود دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود