Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:46:28 GMT

جشنواره عکس عاشورائیان در شهر بروجرد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۱۰۵۸

جشنواره عکس عاشورائیان در شهر بروجرد برگزار می‌شود

امیر جاویدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های شهرداری بروجرد در ایام محرم، اظهار داشت: شهرداری بروجرد با دعوت از انجمن های زیست محیطی و مردم نهاد در عصر روز عاشورای حسینی(ع)، به پاکسازی سطح شهر از ظروف یک بار مصرف اقدام می کند.

وی با بیان اینکه دوستداران محیط زیست می توانند عصر روز عاشورا در مقابل موزه شهرداری بروجرد گرد هم بیایند، تصریح کرد: در ایام محرم امسال مراسم تعزیه تصویری با اجرای یک گروه هنری در بروجرد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بروجرد همچنین برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با محوریت محرم و جشنواره عکس عاشورائیان را از دیگر اقدامات شهرداری بروجرد در ایام محرم سال جاری عنوان کرد.

جاودی پور، ادامه داد: مردم و علاقه مندان به رشته عکاسی می توانند آثار خود را در غالب عکس از مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به موزه شهرداری بروجرد ارسال کنند که بعد از داوری به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی، افزود: در ایام محرم نیز سقاخانه سنتی دایر می شود که نمادی از وجود سقاخانه های قدیمی و گذشته بروجرد است.

کد خبر 4400867

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد عاشورا نمايشگاه عكس مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند احتکار خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند