Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «علیرضا نیل آب کن» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از نفرات حلقه‌های برتر صالحین در حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به اردو‌های یک روزه اعزام شدند.
وی افزود: این حلقه‌های برتر از حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) به استعداد ۴۵ نفر، حوزه ام ابیهاء ۸۵ نفر، حضرت معصومه (س) ۸۰ نفر به مناطق مختلف از جمله مجتمع غدیرکهک، اردوگاه فرهنگی نوح آباد واقع در دستجرد و همچنین بازدی از موزه دفاع مقدس و زیارت کهف الشهداء تهران با اجرای برنامه‌های متنوع عازم این مناطق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیل آب کن ادامه داد: حلقه‌های برتر صالحین با توجه به مولفه‌های مختلف ارزشیابی مانند نظم و کیفیت برگزاری حلقه‌ها و اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی تربیتی از طرف حوزه‌های مقاومت خود انتخاب و به این اردو اعزام شده اند.
معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: هدف از اجرای این اردوها، حفظ و انسجام بسیجیان فعال در حلقه‌های صالحین و امسال با محوریت شعار «هم عهد با شهیدان تا آخر ایستاده ایم» این اردو‌ها در حال برگزاری می‌باشند.
نبل آب کن خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجراء شده در این اردو‌های یک روزه شامل اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی، اهدای بسته‌های فرهنگی و برنامه تربیون آزاد می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت