Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی رستمیان گفت: وجود این آمار با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی تاسف آور است و نشان دهنده این است که باید اقدامات بیشتری از جانب مسئولان در این بخش‌ها صورت گیرد.

وی افزود: استان لرستان در حوزه طرح‌های هادی ۱۰ درصد از کشور و شهرستان سلسله نسبت به استان ۱۲ درصد و دلفان نسبت به استان ۱۵ درصد عقب‌تر بود که بنیاد مسکن توان خود را در این حوزه به کار گرفت و این فاصله را نسبت به میانگین استانی و کشوری کمتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان با انتقاد از عدم حضور مدیران کل دعوت شده در جلسه شورای اداری شهرستان، عنوان کرد: لازم است که مدیران کل شخصا در جلسات دعوت شده حضور داشته باشند و از فرستادن معاونان خود پرهیز کنند چرا که تصمیم گیری بر عهده آنان است.

وی با قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان و انجام اقدامات مفید در حوزه شهرستان، خاطرنشان کرد: در مدت دو ماه حضور فرماندار جدید در شهرستان خوشبختانه مدیران ادارات شتاب بیشتری گرفته اند و تحرک خوبی در سطح شهرستان ایجاد شده است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس، عنوان کرد: این تحرک و پویای باعث شده رتبه شهرستان سلسله در بخش تسهیلات اشتغالی روستایی از آخر استان به نخست بیاید که جای قدردانی دارد.
رستمیان تصریح کرد: شهرستان سلسله و اکثر روستا‌های آن در حوزه آنتن دهی و اینترنت دچار مشکل هستند.

فرماندار سلسله نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود مدیران کل شخصا در جلسات شهرستانی حضور یابند، چون برای اجرای تصمیمات مربوطه نظر آن‌ها ضروری است، اظهار داشت: اعتباراتی که به صورت گلوبال در اختیار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی قرار داده می‌شود برای تخصیص به پروژه ها، نباید جابجا شود این امر باعث شده که ما در برخی سرفصل‌ها در شهرستان سلسله فاقد تخصیص باشیم.

شریف خسروی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری رتبه نخست استان را دارد، افزود: با توجه به اینکه شهرستان سلسله به عنوان پایلوت اصلاح نژاد دام در کشور انتخاب شده، در مناطق قلایی و بسطام باید اصلاح دام سبک در اولویت قرار گیرد، اما از دام سنگین هم نباید غفلت کرد.

وی در ارتباط با ماندن یا تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: ماندن یا رفتن مسئولان ادارات در گروی سلامت آنهاست قطعا با مدیران سفارشی سخت گیرانه‌تر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

۱۴۰ روستا در حوزه سلسله و دلفان جاده مناسب ندارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند