Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:40:03 GMT

پیام نهضت عاشورا مقاومت و ایستادگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۴۳۴۸

پیام نهضت عاشورا مقاومت و ایستادگی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آخرین پیام نهصت عاشورا مقاومت، ایستادگی، نصرت الهی و پیروزی نهایی است.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان اظهار داشت: معنویت و عبودیت، قیام برای خدا، اهمیت به نماز، عزت نفس، تسلیم مطلق در برابر معشیت الهی از ویژگی های امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کاری که نشانه ذلت باشد در وجود ایشان نبود و امام حسین(ع) الگوی عزت و شرافت بود و افرادی که تمام وجودشان الهی باشد به این مقام دست می یابند.
وی روز عاشورا را روز تجلی عزت، شرافت، تسلیم در برابر خدا، عبودیت و معنویت عنوان کرد و افزود: روز عاشورا روز تقابل جنود رحمان در برابر جنود شیطان بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با بیان اینکه امروز جبهه های مقاومت اسلامی و استکبار جهانی در مقابل یکدیگر هستند بیان کرد: مقاومت اسلامی به دنبال استقلال کرامت حق و دیگری تعدی تجاوز و چپاول است، جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران و دیگری به رهبری آمریکا که زراندوزان ظالمانه در یک طرف و مستضعفان عدالت خواهان و جویای انسانیت در صف مقاومت اسلامی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: حق همیشه پایدار و پیروز و گرچه باطل همیشه در ظاهر غلبه دارد اما نابودشدنی است و الگوی جبهه مقاومت امام حسین(ع) و دیگری یزید و یزیدیان است چون همان صفات و رفتار یزیدیان را ترامپ دارد بچه های مردم را از والدین جدا می کند.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: باید راهی که امام نشان داده ادامه دهیم که راه عزت و شرافت است گرچه فشارها سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر مردم بوده اما مردم شعارشان هیهات من الذله است و دین و کرامت خود را نمی فروشند چون در جبهه مقاومت و امام حسین (ع) هستند.
وی گفت: انقلاب اسلامی از مجالس عزاداری امام حسین و مقابله با آمریکا در جنگ اقتصادی از محرم شروع شده و قطعا پیروز خواهد شد.
آیت الله میرعمادی افزود: ملتی هستیم که در تنگنا عزت را از دست نمی دهیم، دین فروشی نمی کنیم و خون شهدا را ضایع نخواهیم کرد و مانند پیام عاشورا که آزادگی و آزاد مردی، حق طلبی، عدالت ورزی، صداقت و پاکی است پیش می رویم.
3210/7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي پيام عاشورا نماينده ولي فقيه در لرستان آيت الله ميرعمادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود

دریافت 79 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در آئین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی افزوده می‌شود و به سمت قله در حرکت هستیم.

کد خبر 6095642

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود