Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  مهر، اسدالله درویش‌امیری شامگاه  سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه در برهه کنونی که نیاز به همدلی و وحدت داریم، به هیچ وجه نباید تحت تاثیر فضای بد و رکود اقتصادی قرار بگیریم، افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که مسیر را با قوت ادامه دهیم؛ چرا که کم‌تحرکی در چنین شرایطی به هیچ وجه شایسته نیست و مسئولان باید تلاش وافری در خدمت به مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اعلام اسامی دستگاه‌هایی که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم خلل ایجاد می‌کنند، بدون اغماض کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: در حال حاضر همه ماموریت‌های سال گذشته به قوت خود باقی است و وزارتخانه‌ها باید برش استانی را برای برنامه‌های امسال اعلام می‌کردند ولی اگر برنامه‌ای اعلام نشده باید توجه داشت که پروژه‌ها نباید تعطیل شود.

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، تصریح کرد: در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام باید با توان مضاعفی نسبت به پیگیری این پروژه‌ها اقدام شود، به همین خاطر انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، زمانی را برای ارائه عملکرد دستگاه‌ها در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرد، این در حالی است که دستگاه‌ها نیز نباید در اجرای وظایف منتظر دستورالعمل از تهران باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه تعطیل‌بردار نبوده و هیچ مدیری نمی‌تواند دستور به تعطیلی این پروژه‌ها از جمله طرح‌های آبیاری نوین، گازرسانی به روستاها و احداث خانه بهداشت و سلامت بدهد، اظهار کرد: فارغ از این تاکیدات، معتقدیم ورود استانداری در همه مسائل وجهه مناسبی ندارد و دستگاه‌ها باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از این پس اسامی دستگاه‌هایی که در خدمت‌رسانی به مردم خلل ایجاد می‌کنند؛ رسانه‌ای خواهد شد؛ خطاب به مدیران، گفت: شما باید از خواب و استراحت خود در این شرایط کشور بیشتر بزنید و دلتان برای ماموریت، کارها و مردم بسوزد تا کارها پیش رود.

 درویش امیری با بیان اینکه طبق بررسی همه ماموریت‌های سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به قوت خود باقی است و پروژه‌های نیمه تمام همچنان ادامه دارد، ادامه داد: امور استانی نباید تحت تاثیر فضای بد و رکود اقتصادی قرار بگیرد؛ تصریح کرد: چرا کم تحرکی و بی‌تعهدی بخشی به حساب ستاد اقتصاد مقاومتی گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به تعلل در انجام بخشی از وظایف خطاب به مدیران گفت: اگر دنبال بهانه هستید؛ برای همه راه بهانه تراشی وجود دارد و برای انجام کار؛ وظایف متعددی وجود دارد؛ پس حداقل دنبال وظایف دستگاهی خود باشید.

استاندار زنجان  از کارشکنی شرکت آب منطقه ای زنجان  در اجرای طرح  های  کشاورزی و گردشکری  سد گلابر انتقاد  کرد و گفت: مسئولان  باید در زمینه  این  کارشکنی  ها پاسخگو باشند.

درویش امیری  با بیان اینکه نباید با انتشار اخبار ناصحیح از طریق رسانه ملی، موجب رنجش فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شد و آرامش و امنیت سرمایه‌گذاران در استان‌ها را برهم زد، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت کنونی ارز و سکه همه را غافل کرده و موجب شده تا ذهن همه متوجه این امر شود.

کد خبر 4400943

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان اسدالله درویش امیری صنعت ایران مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند احتکار خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: مدیران با تمام توان گره‌ها و مشکلات مردم را باز کنند.

وی افزود: استخر دانش آموزی شهر خورموج سریعاً فعال و تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: از محل اعتبارات سفر ۲۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده است که می‌طلبد مطالبات دانش آموزان رفع شود.

وی تصریح کرد: از اجرای پروژه‌های مسکن در سطح شهرستان تقدیر می‌شود و انتظار داریم دیگر فازها نیز تسریع و تکمیل شود.

رستمیان بیان کرد: ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از هم اکنون پیگیری‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز این واحدها انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: اداره کل نوسازی و راه و شهرسازی از هم اکنون نسبت به احداث یک فضای آموزشی جدید در طرح نهضت ملی مسکن شهر خورموج اقدام کنند.

وی بیان کرد: ادارات آب و برق نسبت به تسریع در خدمات طرح جوانی جمعیت اقدام کنند.

رستمیان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری با مشارکت شهرداری پروژه تقاطع غیر همسطح شهر خورموج را سریعاً شروع کنند.

وی اضافه کرد: پروژه ساختمان مرکز رشد شهرستان تا پایان شهریور تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: سالن ورزشی کارگران شهرستان تا پایان هفته دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: محور خورموج - لاور روند خوبی ندارد و انتظار داریم تا پایان خرداد ماه تکمیل و آسفالت آن شروع شود.

رستمیان یادآور شد: علی رغم تأمین اعتبار محور ناصری - شنبه ولی هنوز پروژه شروع نشده که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: پل کاکی_ شیخیان دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است که روند خوبی ندارد و باید شتاب بیشتری بگیرد که باید تلاش شود تا هفته دولت تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: قطعه دوم محور گزدراز - شیخیان تا پایان هفته دولت تکمیل شود.

وی یادآور شد: مطالعات میدان چهار راه کردوان ها تا پایان تیرماه انجام شود.

رستمیان بیان کرد: اصلاح حریم محور، تلخو و کاکی سریعاً انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: انتقال آب کاردنه به دهستان شنبه به طول ۱۶ کیلومتر تا پایان اسفند ماه تکمیل شود.

کد خبر 6096901

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی