Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تشریح برنامه های این نهاد در هفته دفاع مقدس گقت: به همین منظور نمایشگاه عکس شهدای دانش آموز در مدارس استان زنجان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، علی کاظمی  ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مراسم غبارروبی؛ عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهداء با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهرستان‌ها؛ بخش‌ها و دهیاری‌ها؛ اجرای طرح سپاس به ویژه دیدار با خانواده شهدای عملیات محرم و ثامن‌الائمه؛  فضاسازی و تبلیغات محیطی با رویکرد گرامیداشت دفاع مقدس و محرم؛ در میادین و اماکن عمومی با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

 

وی تصریح کرد: مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان؛ تعویض پرچم مزار شهداء شهری و روستایی؛ ارسال پیام تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کل جامعه هدف استان و کارکنان بنیاد؛ برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان؛کارکنان ادارات و عموم مردم از موزه شهداء،نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

 

کاظمی گفت: ایجاد نمایشگاه عکس و پوستر با مشارکت ادارات و ارگان‌ها؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و جامعه هدف و اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس به منظور بیان خاطرات دفاع مقدس توسط تشکل پیام آوران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته؛ برگزاری کلاس بصیرت افزایی برای کارکنان؛ هماهنگی برای اهدای خون توسط پرسنل علاقمند در یکی از روزهای هفته در این ایام؛ حضور منسجم پرسنل بنیاد و خانواده شهدا و ایثارگران در نمازهای جمعه؛ صدور بیانیه به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ نواختن زنگ ایثار با حضور مسؤولان بنیاد در مدارس شاهد نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس است.

 

کاظمی گفت: عیادت از والدین و ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها؛ برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش‌آموز در مدارس استان و به ویژه مدارس شاهد و مصلی نمازهای جمعه و هماهنگی با اداره کل تبلیغات اسلامی؛ به منظور ابلاغ به مبلغین برای تبیین هفته دفاع مقدس و ایثار و شهادت در مراسمات و هیات و بهره‌مندی از ظرفیت حضور مردم در مراسمات مذهبی نیز از دیگر عناوین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که در این جلسه مصوب و اجرا خواهد شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس اردبیل ارتش خانه های نور محرم عزاداری محرم روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادواره شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران