Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گویا بحران فروپاشی و دروغ در بخش فارسی رسانه ملکه انگلیس تمامی ندارد و کارمندان این شبکه یکی پس از دیگری مجبور به ترک این شبه رسانه می شوند؛ این بار "پناه فرهاد بهمن"

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، گویا بحران بخش فارسی رسانه ملکه انگلیس تمامی ندارد و کارمندان این شبکه یکی پس از دیگری مجبور به ترک این شبه رسانه می شوند؛ این بار "پناه فرهاد بهمن"

کناره گیری فرهاد بهمن را پس از جدایی فرداد فرحزاد و مهدی پرپنچی و برخی دیگر از مجریان این شبکه را می توان نشان از بحران شدید داخلی این رسانه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد بهمن در خصوص کناره گیری اش از این شبه رسانه امنیتی گفته که در 8 ماه اخیر در اعتراضی صنفی از حضور در خروجی رادیو و تلویزیون امتناع کرده است.

او می گوید مدیریت ارشد به حقانیت او و بازنگری تصمیم‌های ناعادلانه مدیران بخش فارسی رای داده است.

فرهاد بهمن در ادامه از بی کفایتی مدیران بخش فارسی این شبه رسانه متعلق به سرویس جاسوسی انگلیس می گوید:"متاسفانه عریان شدن عمق بی‌صداقتی و بی‌کفایتی مدیرانم، تحملشان را برایم غیرممکن کرد و نگذاشت این گره با دست باز شود."

او همچنین آمار افرادی را که از بی بی سی فارسی تنها در یکسال اخیر رفته اند را بیش از ده نفر اعلام می کند و می افزاید:" قصور‌ها ریشه در ناآگاهی‌ها و کم‌دقتی‌ها و بی‌کفایتی‌ها داشته‌اند."

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بی بی سی فرحزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «برخورد پلیس با اندک دانشجویان یکی دو دانشگاه در آمریکا براساس قانون بوده است.»، «پلیس در این برخورد‌ها هیچ رفتارخشونت آمیزی نداشته و این دانشجویان بودند که علیه پلیس و دیگر دانشجویان خشونت به خرج داده اند.»

این روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکاست که برای آزادی فلسطین در حدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...