Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران ؛ مددجو آ.ع از مددجویان زندان رجایی شهر که به جرم قتل و با محکومیت قصاص نفس در حین تحمل ۵ سال حبس در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ شرکت کرده بود با قبولی در آزمون، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس شد.
مدیر کل زندانهای استان تهران با اعلام این خبر گفت : قبولی این مددجو نشان می دهد که زندان های کشورمان بستر اصلاح و تربیت و رشد و بالندگی است و انگیزه درونی و امید به زندگی این مددجو ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی تصریح کرد: با وجود هجمه های معاندین و معارضین خارج و داخل کشور در حوزه قوه قضائیه و به خصوص زندانها که پایانی نداشته و ندارد ، شاهد اینگونه فعالیتها و موفقیت های تربیتی و آموزشی مددجویان در زندانها هستیم که می تواند پاسخ خوبی به بوق و کرناهای به ظاهر حقوق بشری آنان باشد.
وی در ادامه افزود: علاوه بر مددجوی مذکور دو تن از مددجویان زندانهای استان نیز در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق پذیرفته شده اند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محکوم قصاص آزمون کارشناسی ارشد مددجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود

عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد