Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مجید احمدی و مجید میررحیمی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی تیراندازی با کمان معرفی شدند. با حکم غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، میررحیمی به عنوان سرمربی تیم ملی ریکرو و احمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کامپوند به مدت یک سال منصوب شدند.

همچنین در حکمی جداگانه، مهدیه شهرابی به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون تیراندازی با کمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، نتایج ضعیفی به دست آورد و زهرا نعمتی در اتفاقی حاشیه‌ای به دلیل تاخیر در ورود به مسابقه از دور رقابت‌ها حذف شد.

شعبانی بهار و نعمتی پس از بازگشت به ایران در نشستی رسانه‌ای، همه تقصیرات را گردن پارک سرمربی کره‌ای تیم ملی انداختند و پس از آن خبر رسید که قرارداد این مربی فسخ شده است. جالب اینجاست که پارک در همان نشست خبری از استعفای خود در خرداد امسال گفت. استعفایی که با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی تایید نشده بود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تيم ملي تيراندازي با کمان انتخاب سرمربي ملي پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی