Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:39:29 GMT

قهرمانی مقتدرانه سیامند رحمان با کسب مدال طلا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۱۹۲۷

قهرمانی مقتدرانه سیامند رحمان با کسب مدال طلا

رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آزاد آسیا ــ اقیانوسیه در ژاپن با درخشش سیامند رحمان قوی‌ترین معلول جهان خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، در روز پایانی این رقابت‌ها که در شهر کیتاکیوشوی ژاپن برگزار می‌شود، ظهر امروز مسابقه دسته 107+ کیلوگرم برگزار شد و 6 وزنه‌بردار از جمله سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی از ایران به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رقابت سیامند رحمان با رکورد 280 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید و سومین طلای ایران را به ارمغان آورد. او که به ترتیب وزنه‌های 270 و 280 کیلوگرمی را مهار کرد و البته در مهار وزنه 285 کیلوگرمی ناموفق شد و به رکورد دنیا حمله نکرد. البته رحمان پیش از این آغاز این تورنمنت هم گفته بود که قصد رکوردشکنی ندارد و این مهم را در بازی‌های پاراآسیایی 2018 و همچنین 2020 توکیو انجام خواهد داد.

در این رقابت منصور پورمیرزایی با رکورد 245 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید. پورمیرزایی در تلاش‌های اول و دوم وزنه‌های 240 و 245 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در تلاش سوم در اجرای صحیح روی وزنه 265 کیلوگرمی ناکام ماند تا به مقام دومی برسد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب 3 طلا، 5 نقره و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آزاد آسیا ــ اقیانوسیه دست یافت. در این مسابقات تیم چین با کسب 14 طلا به مقام قهرمانی رسید و ازبکستان با 2 طلا سوم شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام تیم ملی سیامند رحمان قهرمانی آسیا مدال طلا مدال نقره معلولان منصور پورمیرزایی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا