Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:34:51 GMT

افزایش ظرفیت ورزشگاه شهدای هفت ‌تیر بابل

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۴۲۶۶

افزایش ظرفیت ورزشگاه شهدای هفت ‌تیر بابل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ورزشگاه هفت‌تیر بابل که در سه فصل گذشته میزبان تیم خونه‌ به‌ خونه در لیگ یک فوتبال کشور بود به دلیل محقر بودن، فرسوده بودن و امکانات بسیار ضعیف، پس از پایان فصل گذشته لیگ آزادگان و از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ با اعتبار ۸ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده استان در دست بازسازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانعلی ولی‌ زاده ‌بورا فرماندار ویژه شهرستان بابل در صد و سی ویکمین روز عملیات بازسازی ورزشگاه علاوه بر ۸ میلیارد ریال اولیه، مبلغ ۱۸ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده در سال جاری و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز به بازسازی این پروژه اختصاص یافت.

این ورزشگاه کوچک در چند مرحله تبدیل به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خواهد شد.

مرحله نخست این پروژه که شامل ساخت سکوی ضلع غربی، وی‌آی‌پی، رختکن، اتاق داوران، اتاق دوپینگ، جایگاه خبرنگاران، میکس‌ زون است در آذرماه به بهره‌ برداری خواهد رسید و ادامه عملیات بازسازی پس از آن پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ م

ظرفیت ۱۵ هزار نفره ورزشگاه شهدای هفت ‌تیر بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که با احتساب ۵۱ شهید در پنج جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!