Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:42:24 GMT

اقدام های پیشگیرانه مهمترین راه مقابله با اعتیاد است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۵۸۵۹

اقدام های پیشگیرانه مهمترین راه مقابله با اعتیاد است

رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر جوانرود افزود: اقدام های پیشگیرانه به منظور کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر است و این مهم جز با کارهای فرهنگی میسر نمی شود.
وی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ، ارتباط مستقیم با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد و کاهش ابتلای افراد به این پدیده خانمان سوز می تواند از این مشکلات که امنیت جامعه را با خطر مواجه می سازد، بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار جوانرود بر بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون ، سازمان های مردم نهاد و نهادهای فرهنگی برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد تاکید کرد.
یوسفی خاطرنشان کرد: نهادهایی همچون آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستمر با خانواده ها و جوانان می توانند در آگاه سازی آینده سازان ایران اسلامی از خطرات ابتلا به مواد مخدر نقش به سزایی داشته و آنها را نسبت به این خطر که همواره در کمین آنان نشسته مصون کنند.
در ادامه مدیران ادارات به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های اجرایی همچون برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی، جلسات آموزشی پیشگیری از اعتیاد و اجرای طرح های دیگر در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان جوانرود در سال 97 پرداختند.
نظارت جدی اداره اماکن و اصناف بر آرایشگاه های زنانه و سالن های پرورش اندام ، آموزش به خانواده ها از طریق دستگاههای اجرایی ، بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون ، سازمان های مردم نهاد، توسعه ورزش های همگانی، پرکردن اوقات فراعت جوانان و نوجوانان و کنترل و نظارت بر بازار از مصوبات شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جوانرود بود که یوسفی فرماندار جوانرود به آن اشاره کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اعتیاد جامعه کنترل و نظارت مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم