Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
رویداد۲۴ محمد امامی امین در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید برای تامین نیازهای مردم تامین باشند افزود: باید جامعه هدف فروشگاه‌های زنجیره‌ای را افزایش داد و آن‌ها را تامین کرد؛ چرا که مردمی که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه می‌کنند قصد احتکار ندارند پس نیاز تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید به طور کامل تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جامعه هدف فروشگاه‌های زنجیره‌ای قبلا عددی معادل 15 درصد بود که امروز این رقم به 25 درصد افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر 120 تا 130 تن گوشت به استان تهران وارد می‌شود که باید نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طور کامل در این حوزه تامین شود؛ البته استان تهران 14 میلیون جمعیت دارد که اگر شرایط تامین به درستی محقق شود، نقش موثری در تعیین قیمت خواهد داشت.
معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه تامین نیاز استان تهران مانع افزایش قیمت در کل کشور می‌شود، افزود: تهران در تعیین قیمت‌ها نقش موثری دارد و به شکلی منشاء افزایش قیمت‌ها تهران است. بنابراین وقتی نیاز این استان تامین شود، قیمت‌ها افزایش پیدا نمی‌کند؛ اما در صورت افزایش قیمت‌ها در استان تهران این موضوع به سایر استان‌ها نیز سرایت پیدا می‌کند.
وی با اشاره به ضرورت تامین سهمیه گوشت استان تهران افزود: عرضه گوشت در استان تهران کم شده که به سایر استان‌ها انتقال داده می‌شود. این در حالی اتفاق افتاده که گوشت استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین تره‌بار توزیع می‌شود و سوپرمارکت‌ها جزو برنامه نیستند. با مشخص شدن تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای تکلیف 120 تن گوشت وارد شده به استان تهران مشخص خواهد شد.
امامی امین، در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین گوشت منجمد در سطح استان تهران وجود ندارد، ادامه داد: مشکلی برای تامین گوشت منجمد نداریم. در زمینه گوشت سفید شرایط قدری ایده‌آل شده البته نیاز است که در زمینه گوشت قرمز به موضوع ورود پیدا کنیم. لذا 120 تن گوشت استان باید در خود استان تهران توزیع شود و نباید به اسم استان تهران به سایر استان‌ها انتقال داده شود. بی‌تردید این مقدار یارانه دولت برای استان تهران است تا اثرگذاری آن در سایر استان‌ها مشاهده شود.
وی با بیان اینکه گوشت باید به دست مصرف کننده برسد، تاکید کرد: باید دست دلالان را از بازار گوشت کوتاه کرد و ناظران تا دو هفته آینده نظارت دقیق داشته باشند تا بازار گوشت ساماندهی شود و آرامش به جامعه بازگردد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازار گوشت دلالان نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»