Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@02:59:53 GMT

مرگ زن جوان در هاله‌ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۷۹۷۷

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز تحقیقات در پرونده فوت مشکوک خانم جوانی خبر داد که روز گذشته پیکر بی جانش درداخل پارکینگ ساختمان ۵ طبقه کشف شده است . ناطقان: سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۱۹ روز سه شنبه مورخه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ یکی از ساکنین یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه در خیابان ایتالیا در زمان ورود به داخل پارکینگ ساختمان با جسد خون آلود خانمی جوان در داخل پارکینگ مجتمع روبرو می شود که با نزدیک شدن به جسد متوجه می شود که  خانم جوان ساکن طبقه پنجم مجتمع بوده که گویا از ارتفاع به پائین سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به پلیس و در ادامه اورژانس اعلام می شود که با حضور مأمورین کلانتری ۱۴۸ انقلاب و تیم اورژانس در محل، فوت این خانم ۳۰ ساله تأیید و موضوع جهت ادامه رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای جنایی اطلاع داده شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک ،کارآگاهان اداره دهم پلیس در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که متوفی به همراه همسرش به نام مهدی ( ۳۲ ساله ) در این مجتمع سکونت داشته است.

برابر اظهارات خانواده متوفی ، مهدی و متوفی در سال ۱۳۸۹ و پس از آشنایی با یکدیگر در داخل دانشگاه با یکدیگر ازدواج کرده‌ اما پس از گذشت چند سال زندگی مشترک ، در سال ۱۳۹۵ به علت افزایش اختلافات خانوادگی از یکدیگر متارکه کرده اند اما مجددا این بار در مورخه ۷ شهریور ۱۳۹۷ زندگی مشترک خود را از سر گرفته اند؛ با این وجود طی همین مدت زمان دو هفته اختلافات گذشته آنها دوباره تکرار شده بود.

مهدی با تأیید داشتن اختلاف و حتی درگیری لفظی با همسرش در روز حادثه مرگ همسرش مدعی است که برای پایان دادن به مشاجره با همسرش ، ساعت ۱۸ مورخه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ از خانه خارج شده و به منزل پدر و مادرش در خیابان دماوند مراجعه کرده و حوالی ساعت ۱۹ طی تماس تلفنی همسایگان متوجه فوت همسرش شده و هیچ دخالتی در مرگ وی ندارد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به طرح شکایت خانواده متوفی از دامادشان مبنی بر احتمال وقوع جنایت ، قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای همسر متوفی صادر شده و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی و ابتدایی قرار دارد. منبع: فارس برچسب ها: مرگ ، زن جوان ، پارکینگ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ زن جوان پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند. وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند