Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار شهر زرآباد در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است.

عبدالله برکی ادامه داد: دانشجویان از بهترین سرمایه های هر جامعه هستند و ستون های پیشرفت و ترقی هر جامعه ای به دست های توانای این افراد ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد: موفقیت دانش آموزان بخش زرخیز زرآباد در سال های آتی نیز ادامه پیدا کند.

جانشین بخشدار زرآباد نیز در این مراسم گفت: دانشجویان به قبولی در مقطع کارشناسی قانع نباشند و به فکر مدارج بالای علمی تا مقطع دکتری باشند تا به عمران و آبادانی منطقه خدمت کنند.

هاشم شاهوزهی ادامه داد: همه به دنبال پیشرفت هستیم و اگر قرار است به درجه ای از پیشرفت برسیم باید آن نقطه هدف و افتخار را در ذهن تصور کنیم.

یوسف مصلحی عضو شورای شهر زرآباد نیز در این مراسم گفت: بحمدالله امسال ۱۸ نفر از دانش آموزان بخش «زرآباد» در دانشگاه فرهنگیان قبول شده اند.

گفتنی است، درپایان این مراسم به همت بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرآباد، دهیاران و فرهنگیان از رتبه های برتر کنکور بخش زرآباد با اهدا لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4401890

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهر زرآباد شهرستان کنارک کنکور مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان