Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:23:49 GMT

دادگاه بخش «زز و ماهرو» شهرستان الیگودرز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۸۰۱۳

دادگاه بخش «زز و ماهرو» شهرستان الیگودرز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دادگاه بخش محروم «زز و ماهرو» شهرستان الیگودرز در استان لرستان، با حضور رئیس کل دادگستری لرستان، معاون فرهنگی دادگستری لرستان و جمعی از مسئولان دادگستری شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان در این رابطه گفت: احداث دادگاه بخش در این منطقه دور افتاده یک تا دو سال طول کشید و یک مقدار هم در افتتاح آن تاخیر شد، به دلیل اینکه قاضی و کارمند معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «زز و ماهرو» منطقه دورافتاده ای بود و کسی حاضر نمی شد در این منطقه که با شهر فاصله زیادی دارد خدمت کند، آقای «قدم پور» لطف کردند و قبول کردند سرپرستی دادگاه را به عهده بگیرند، تصریح کرد: از پیگیری خوب رئیس دادگستری الیگودرز و تلاش خوب نماینده الیگودرز برای افتتاح دادگاه بخش «زز و ماهرو» تشکر می کنم.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه افتتاح دادگاه بخش به معنای این نیست که زمینه ای برای افزایش پرونده ها فراهم شود، افزود: یکی از مسئولیت های دادگاه رسیدگی به اختلافات و دعاوی است؛  مسائل دیگری نیز در دادگاه بررسی می شود که ربطی به اختلاف ندارد؛ مسائل وراثت، صدور قیم نامه، امور سرپرستی و ... نیز در دادگاه ها پیگیری می شود.

بدری خاطرنشان کرد: این هشتیمن دادگاه بخش است که در استان شروع به کار می کند؛  امیدواریم برای مردم عزیز «زز و ماهرو»  منشا خیر و برکت باشد.

کد خبر 4401881

منبع: مهر

کلیدواژه: الیگودرز دادگاه دادگستری لرستان مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه

گروه وکلا برای صلح در هلند شکایتی را علیه ۱۲ مقام صهیونیست و در راس آنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل جنایاتی که ارتش صهیونیستی در غزه مرتکب شد، به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

براساس گزارش القدس العربی، ابراهیم ییلدیریم، وکیل دادگستری و یکی از اعضای این گروه متشکل از ۲۰۰ وکیل، در بیانیه‌ای به خبرگزاری آناتولی گفت که آنها علیه شخصیت‌های برجسته صهیونیستی مانند نتانیاهو و تعدادی از وزرای او شکایت کرده‌اند.

او افزود: این شکایت مشتمل بر ۱۶۳ صفحه و جامع‌ترین شکایت کیفری تا به امروز است. شکایتی که به دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی ارسال شده است شامل ۱۲ مقام صهیونیست است.

این وکیل دادگستری اعلام کرد: متن شکایت توسط ۹ نفر از کارشناسان حوزه حقوقی و جرایم تهیه شده است. همچنین کمپینی برای جمع آوری امضا برای کسانی که می‌خواهند از این شکایت حمایت کنند راه اندازی کردیم و تعداد امضاکنندگان شکایت از ۵۰۰ نفر گذشت.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی برجای گذاشته که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

این رژیم با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان