Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرهاد افشار در اولین جلسه شورای معاونین در راستای تشریح رویکرد فعالیت های اجرایی مدیریت شهری گفت: مدیریت منابع و توجه به بیت المال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هزینه کرد منابع باید با دقت نظر بالا انجام شود.

افشار وظیفه گرایی و اثربخشی را در بحث مدیریت مهم خواند و افزود: کلان فکری- تفکر سیستمی و قدرت تحلیل از عوامل اثربخشی و موفقیت مدیران است و از مدیران این مجموعه می خواهم تا علاوه بر وظیفه گرایی به اثربخشی فعالیت ها اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام کارگروهی، داشتن مهارتهای ادارکی- فنی و ایجاد انگیزه در زیرمجموعه کاری را حائز اهمیت خواند و طراحی برنامه ای بر مبنای مدیریت استراتژیک و هدف گذاری و تعیین بازده زمانی مشخص را از حوزه های معاونت ها خواستار شد.

افشار برخورداری از تفکر استراتژیک از سوی مدیران و برگزاری کارگاه های تخصصی برای آنان را خواستار شد و تصریح کرد: کلان نگری و تعریف مدلهای زیرساختی و برنامه اجرایی در راستای ارتقاء طرح نگهداشت شهر در حوزه معاونت ها بررسی شود و شهرداران نواحی در قالب طرح برنامه و بررسی جزئیات، پروژه های اجرایی و خرد را در راستای رضایتمندی شهروندان برنامه ریزی کنند .

وی توجه به اجرای برنامه ها و تبیین استراتژی فرهنگی و حمایت از ساختارهای اجتماعی را مهم خواند و گفت: برای ارتقاء فرهنگ شهروندان و هدایت آنان با تاکید بر اصول اخلاقی دین مبین اسلام ؛ ایجاد ساختار مناسب برای تعامل با شهروندان و شناخت مشکلات و نیازهای اجتماعی و فرهنگی آنان الزامیست .

شهردار منطقه با اشاره به نقش موثر ستاد مدیریت بحران در مقابله با حوادث غیرمترقبه گفت: برخورداری از انگیزه و آمادگی کامل در بدنه مدیریت بحران ، نظارت بر اکیپ های 137 با همکاری اداره بازرسی ، شناسایی پتانسیلهای موجود و امکان بهره مندی از پتانسیل بخش خصوصی و سیاست گذاری برای استفاده از برنامه های نرم افزاری از سوی ستاد مدیریت بحران را خواستار شد.

وی با توجه به اهمیت اجرای طرح نگهداشت شهر ،پیاده سازی طرح مدیریت شب را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: ایجاد سیستم ثبت حمل زباله به صورت شبانه روزی و امکان اندازه گیری میزان حجم زباله،تایید صلاحیت پیمانکاران و برگزاری کارگاه های مهارتی و رفتارهای تعاملی با شهروندان ویژه کارگران خدمات شهری و مداومت در ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا را ضروری دانست.

شهردار منطقه اعتمادسازی و مشارکت جویی شهروندان و تعامل و همیاری با شورایاران و معتمدان محل و سایر سازمانها و ارگانها برای دستیابی به اهداف سازمان و پیشرفت در انجام فعالیت ها و کسب رضایت شهروندان را خواهان شد.

شهردار منطقه 20 در اولین جلسه شورای معاونین علاوه بر تشریح رویکرد های مهم مدیریت شهری، به بررسی روند اجرایی طرح استقبال از مهر که از 15 شهریور آغاز شده است و تا 15 مهر ادامه دارد پرداخت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی ترویج فرهنگ دین مبین اسلام شبانه روزی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در جلسه با روحانیت استان گفت: نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

ابوطالب شفقت با ابراز خرسندی از دیدار با جامعه روحانیت استان، اساتید و روسای حوزه‌های علمیه و نمایندگان روحانیت در دستگاه‌های اجرایی و خاصه نماینده معظم ولی فقیه در استان به ظرفیت‌ جامعه روحانیت، ظرفیت‌های مادی و طبیعی استان و قابلیت مردم اشاره کرد و گفت: پیشنهادات ارائه شده توسط روحانیت معظم در این جلسه را مخلصانه می‌پذیرم.

استاندار لرستان تصریح کرد: اولین مسئله داشتن مبانی فکری است که اشراف بر اقدام دارد و اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما نا صحیح است .

وی افزود: دیدگاه بنده رسیدن به یک حکمرانی قدرت محور مبتنی بر اراده مردم است. من معتقدم اگر بتوانیم شناخت لازم  و چیدمان خوبی داشته باشیم قابلیت ایجاد و با چیدمان صحیح قابلیت‌ها، قدرت تولید می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: توسعه کشاورزی، بهره برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

شفقت گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است برسیم نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه جانبه فراهم شود و جامعه روحانیت با اندیشه ورزی، مقدمات  رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تامین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، گفت: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در لرستان سرمایه گذاری کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید پیشرفت را به عنوان یک مسئله جدی در نظر بگیریم و از روحانیت محترم انتظار می‌رود از آنجا که هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش و پرورش و سایر بخش‌های دولتی است اما مردم هنوز به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است به این منظور تعلیم و تربیت را دریابیم زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، اساتید حوزه و دانشگاه و روحانیت مسئول در دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه در مواجهه با آزادی بیان
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه آمریکا در مواجهه با آزادی بیان
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است