Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:35:35 GMT

دوربین های مدار بسته در جایگاه های سوخت نصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۱۸۷۰

دوربین های مدار بسته در جایگاه های سوخت نصب می شود

سرپرست فرمانداری زاهدان با اشاره به اینکه برای برخورد با سوء استفاده متخلفین و ورود کارت های سرگردان شعبه ای در دادگستری دایر شده است، گفت: دوربین های مدار بسته در جایگاه های سوخت شهر زاهدان نصب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بیان داشت: در جلسه شورای تامین استان که به ریاست استاندار برگزار شد مباحث  مبارزه با قاچاق سوخت و نظارت بیشتر بر عرضه بنزین در جلسه شورای تامین استان مطرح شد و قرار شود تعامل و هماهنگی دستگاههای مسئول داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تحویل سوخت در جایگاه ها با نظارت بیشتر کنترل و مدیریت می شود، افزود: الزام است پایش تصویری از طریق نصب دوربین هایl مدار بسته در جایگاه های سوخت انجام شود.

 

سرپرست فرمانداری زاهدان یادآور شد: برای ممانعت از ورود کارت های سرگردان و مهمان  اکیپی متشکل از فرمانداری ، نیروی انتظامی، شرکت نفت، دادگستری و تعزیرات حکومتی تشکیل شده که با استقرار و بازرسی مستمر در محل جایگاههای عرضه سوخت از هرگونه سوء استفاده متخلفین و ورود کارت های سرگردان و مهمان به داخل جایگاه خودداری می کنند.

 

نخعی از اقدامات بازدارنده و حمایت های دادستان زاهدان تقدیر و تشکر کرد و گفت: تشکیل شعبه و اختصاص قاضی ویژه برای نظارت بیشتر بر تحویل سوخت در جایگاه اقدام قابل ستایش بود.

 

وی با این اینکه تمام اقداماتی که انجام شده نظارت کوتاه مدت بوده است، افزود:  دوربین های مدار بسته در جایگاه های سوخت شهر زاهدان نصب می شود.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم اردبیل مجلس خبرگزاری شبستان عزاداری آیت الله مکارم شیرازی عزاداری امام حسین ع شیراز عزاداری محرم حضور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل کمیسیون برنامه ریزی جایگاه های سوخت کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد