Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  محسنی بندپی  سرپرست وزارت تعاون در اصفهان گفت: با توجه به افزایش قیمت ها و اینکه ممکن است بخشی از مردم در شرایط سختی قرار گیرند، دولت 2 برنامه جدید حمایت از معیشت عام مردم و کمک به معیشت افراد خاص مشخص کرده است.

وی ادامه داد : با توجه به بررسی های معاونت رفاه این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه، این شمار خانوار شامل پنج دهک برای برنامه کمک به معیشت افراد خاص شناسایی شدند که زیر پوشش کمک های حمایتی دولت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بحث افزایش حقوق کارگران در این میان، مطرح نیست، تصریح کرد : درباره چگونگی و میزان این حمایت های اجتماعی تا پایان شهریور امسال تصمیم گیری می شود.

محسنی بندپی به اهداف سفر خود به اصفهان اشاره و اضافه کرد: این استان دارای بیش از 9 هزار و 200 بنگاه اقتصادی است و به نسبت جمعیت خود سهم ویژه ای در اشتغال روستایی و فراگیر دارد که امروز با حضور در جلسه شورای اشتغال، به بررسی چالش های موجود در این بخش و چگونگی رفع آن ها می پردازیم.

وی شناسایی بنگاه های اقتصادی نیازمند مساعدت و نگاه ویژه، ایجاد اشتغال جدید و جلوگیری از بیکاری اجباری را از دیگر مواردی که در جلسه شورای اشتغال استان مطرح خواهد شد ذکر و اضافه کرد: افتتاح چند طرح از جمله تعاونی مسکن در اصفهان، بازدید از چند کارخانه و محیط کاری و اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اجتماعی اصفهان به منظور بررسی آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های سفر به این استان است.

انتهای پیام/س

سفر سرپرست وزارت تعاون به اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم