Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:24:07 GMT

سه راهی آدران از فهرست نقاط حادثه خیز شهر گلستان خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۴۲۲۴

سه راهی آدران از فهرست نقاط حادثه خیز شهر گلستان خارج شد

سروان محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کاهش چشمگیر ترافیک در سه راهی آدران اظهار داشت: این کاهش چشمگیر ترافیک در ۳ راهی آدران در حالی است که هنوز خیلی از رانندگان از راه اندزی این زیرگذر مطلع نیستند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت پروژه زیرگذر سه راهی آدران در کاهش ترافیک، گفت: در پایش هایی که توسط پلیس صورت گرفته به جرئت می توان اعلام کرد از زمانی که زیرگذر سه راهی آدران زیر بار تردد رفته است حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از ترافیک این محور پر تردد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: بیشترین پیک ترافیک سه راهی آدران در نوبت عصر صورت می گرفت، اما از زمانی که زیرگذر سه راهی آدران افتتاح شده است دیگر شاهد ترافیک های کلافه کننده در این مسیر نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه سه راهی آدران یکی از مسیرهای پرحادثه شهر گلستان بود، اضافه کرد: اما خوشبختانه با افتتاح زیرگذر سه راهی آدران دیگر این محور از فهرست نقاط حادثه خیز شهر گلستان خارج شده است.

کد خبر 4402138

منبع: مهر

کلیدواژه: بهارستان پلیس راهور گلستان مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود