Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم‌شهر گفت: نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور چهار گردان بیت المقدس و کوثر در روز جمعه ۲۳ شهریور در قائم شهر برگزار می‌شود. به گزارش بلاغ، ابراهیم یعقوبی صبح امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) اظهار کرد: نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور چهار گردان بیت المقدس و کوثر در روز جمعه ۲۳ شهریور با انجام ستون کشی پیاده از مقرهای معین در داخل شهر به سمت حسینیه ی عاشقان حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر هدف از اجرای این رزمایش را حفظ انسجام سازمانی، انجام تمرینات تاکتیکی و دفاعی و محرومیت زدایی برشمرد و گفت: بعد از اجرای صبحگاه باحضور نیروهای تحت امر و مسئولان شهرستانی با حرکت و استقرار در اردوگاه سردار شهید باقرزاده به اجرای تمرینات تاکتیکی، رزم شبانه، کلاس های معرفتی و بصیرتی، آمادگی رزمی و دفاعی خواهند پرداخت وآمادگی لازم را کسب می کنند.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه قائم شهر در ادامه ضمن بیان اینکه همزمان با اجرای رزمایش تعداد ۲۰ گروه جهادی از بسیجیان شهرستان در مناطق محروم حضور دارند، خاطزنشان کرد: بسیجیان با انجام این فعالیتها می توانند هم در عرصه ی دفاع و هم سازندگی کشور نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنند و در جهت محرومیت زدایی گامی بردارند.

یعقوبی با تشریح جزئیات خدمات رسانی سازندگی بسیج بیان کرد : تعداد ۱۳ گروه جهادی برادر و ۷ گروه جهادی خواهر در فعالیت هایی نظیر به نوسازی مدارس، ساخت پل، ویزیت رایگان، ساخت پایگاه، برگزاری کلاس های مشاوره ای- آموزشی- سبک زندگی اسلامی و طب سنتی، غبار روبی حسینیه ها ، ساخت مسکن محروم و بهسازی آنها از جمله فعالیت های بسیج سازندگی همزمان با اجرای رزمایش است.

وی از افتتاح ۳ پروژه ساخت مسکن محروم، در هفته ی دفاع مقدس خبر داد و گفت : آغاز به کار و کلنگ زنی تعدادی از خانه های محروم در هفته ی آینده همزمان با هفته ی دفاع مقدس در دستور کار بسیج سازندگی ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با اشاره به میزبانی شهرستان قائم شهر از یک شهید گمنام دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این شهید گمنام در ۲۷ شهریور بعد از برگزاری مراسم عصر تاسوعا به سمت حوزه علمیه محمدیه تشییع و در این مکان معنوی و علمی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی