Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدجواد کولیوند با اشاره به گذشت حدود ۱۰ ماه از بررسی طرح «نظام جامع انتخابات» در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، اظهار داشت: در بررسی این طرح با وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و پژوهشکده شورای نگهبان همکاری داشته‌ایم تا کار به صورت دقیق جلو برود و اگر دولت لایحه جامع انتخابات را ارائه داد، بتوانیم بخش‌های موازی را در لایحه دولت بگنجانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از یک سال و نیم بحث و رایزنی، هنوز لایحه دولت به دست ما نرسیده و چندین مرتبه هم از وزارت کشور و معاونت امور مجلس ریاست جمهوری پیگیر شده‌ایم و تنها پاسخ داده‌اند که در کارگروه‌های دولت نهایی شده است اما هنوز در صحن هیئت دولت بررسی نشده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه در طرح مجلس بخش‌های مربوط به اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراها در کمیته تخصصی کمیسیون به پایان رسیده، تصریح کرد: در حال حاضر بررسی بخش‌های مربوط به اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستور صحن کمیسیون شوراها قرار دارد و طی دو هفته کاری آینده کمیسیون، به پایان می‌رسد و پس از آن وارد بررسی بخش‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می‌شویم.

کولیوند تأکید کرد: اگر تا پیش از ارائه طرح به صحن مجلس، لایحه دولت ارائه شود، آن را در طرح مجلس لحاظ می‌کنیم وگرنه با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در سال آینده، طرح خودمان را نهایی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که لایحه دولت ارائه نشود، سه طرح جداگانه برای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها ارائه می‌شود که در آنها همپوشانی‌هایی از جمله در زمینه هیئت‌های اجرایی و نظارت وجود خواهد داشت.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: طرح نظام جامع انتخاباتی قطعاً تا پایان امسال نهایی می‌شود و به سال بعد نمی‌رسد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت کولیوند نظام جامع انتخابات نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود