Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:20:01 GMT

عرضه نفتگاز یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۶۲۹۶

عرضه نفتگاز یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت اردبیل آغاز شد

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل گفت: توزیع نفتگاز با استاندارد یورو چهار در پنج جایگاه شهرستان اردبیل از اواسط شهریورماه امسال آغاز شد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحجت مدنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم استان اردبیل توزیع فرآورده نفتگاز با استانداردهای یورو چهار در استان آغاز شد که در مرحله نخست اجرای این طرح در پنج باب جایگاه شهرستان اردبیل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج باب جایگاه دیگر نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد نیز انتخاب شده که در روزهای آتی توزیع این فرآورده در این مراکز تعیین شده  انجام شده و شاهد ارائه این سوخت در جایگاه‌ها خواهیم بود.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی پالایشگاه تبریز برای ارائه فرآورده نفتگاز با استاندارد یورو پنج به محض دریافت، جایگزین فرآورده نفتگاز یورو چهار در این جایگاه‌ها خواهد شد و در این زمینه پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

مدنی تصریح کرد: رانندگان در سطح استان با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نصب برنامه پمپ بنزین‌یاب می‌توانند جایگاه‌های ارائه این فرآورده را در کل کشور و استان شناسایی کنند تا در مواقع مورد نیاز به مشکلی در این زمینه روبه‌رو نشده و بتوانند به نزدیک‌ترین جایگاه سوخت دسترسی داشته باشند.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم را از اولویت‌ها مهم دانست و گفت: در این راستا در کنار ارائه خدمات، تلاش و جدیت بر این است تا با بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر و مداوم بر جایگاه‌های عرضه سوخت زمینه را برای کاهش نارضایتی‌ها فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی