Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس پیگیر رفع مشکلات صنفی معلمان است، گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش رفع شود. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که  با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه کمبود نیروی انسانی یک دغدغه جدی در آموزش و پرورش است لذا کیفیت نباید فدای کمیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ‌اظهار داشت: نباید آموزش و پرورش دغدغه ساعت و کلاس داشته باشد و نیاز است وزارت آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی در مدارس فنی و حرفه‌ای و کارودانش را رفع کند.

وی ادامه داد: کیفیت در جذب نیرو نباید فدای کمیت شود و نیاز است در به کار‌گیری نیروها هر چند کمبود نیرو داریم باید دقت شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سال 1400 بالغ بر 12 هزار نیرو بازنشسته فرهنگی داریم باید از اکنون به فکر جذب نیروی با کیفیت بالا باشیم زیرا از مجموع 39 هزار نفر، این تعداد بازنشسته یک نگرانی عجیب است.

وی گفت: بنده در مورد زمینی بلااستفاده در شهر هچیرود که شهرداری اعلام کرده از آموزش و پرورش دریافت می‌کنم و به جای آن مدرسه بسازند از آموزش و پرورش گلایه دارم  و امیدواریم با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در منطقه این مشکل رفع شود.

وجود 27 درصد کلاس غیراستاندارد در مازندران

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز گفت: در مازندران 27 درصد کلاس درس غیر استاندارد داریم که نیاز است وزارت آموزش و پرورش در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه ای محسوب می شود و نیاز است توجه ویژه ای به آن شود.

وی گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از مهم ترین دغدغه شورای آموزش و پرورش در مازندران است که نیاز است این‌مشکل در حوزه مدارس فنی و حرفه ای و کارودانش رفع شود.

حسین زادگان تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی تلاش شود مدرسه ای بدون معلم‌نماند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یوسف نوری در این نشست نخبگان را محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی توصیف کرد وگفت: برای حل نظام مسایل استان به صورت موضوعی با افراد قوی نخبگانی ورود پیدا می‌کنیم، 

وی افزود: مشکلات کشور در حوزه مدیریت است و این خطه طبق آمار و بررسی‌های تاریخی مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران جزو اولین‌های کشور در کسب مدال‌های المپیاد ملی و بین المللی است، تصریح کرد: نخبگان افراد قوی هستند و باید موضوعی در حل نظام مسایل مازندران ورود پیدا کنیم.

وی با ذکر این نکته که امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم، توضیح داد: سازمان‌های بدون بودجه و رییس، انگاره امروز مدیریت در کشور‌های پیشرفته است که مورد اهتمام ویژه قرار گرفت، در حالی که مشکلات و چالش‌های بروکراسی اداری در بخش‌های خصوصی و دولتی کشور، قله شده است.

نوری با اظهار این که نخبگان و استعداد‌های دانش بنیان مازندران زنجیره توسعه مازندران هستند، ادامه داد: حمایت دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری مازندران مورد تاکید جدی است.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که معیار ارزیابی مدیران مازندران استفاده از ظرفیت‌های اعضای نخبگان و پارک علم و فناوری است، گفت: ارزیابی‌های میدانی نیز در چگونگی استفاده و حمایت واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت عملیاتی می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به این که معتقدم توسعه مازندران باید با عینک و نگاه نخبگان عملیاتی شود، گفت که تاکید می‌کنم دستگاه‌های اجرایی استان باید بکارگیری از نخبگان را عملیاتی کنند.

نوری ادامه داد: مشکلات کشاورزی مازندران با نگاه کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی استان حل و فصل شود.

وی با اظهار این که شرکت‌های دانش پژوهان جوان مازندران باید بیشتر تقویت و حمایت شود، تصریح کرد: رسیدن به بهره وری اقتصادی در سه بخش اقتصادی، خدمات و فرهنگی مازندران فقط با توجه واقعی و عملی به نخبگان است.

نوری با تاکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را نیز نخبگان و دانش آموزان در المپیاد‌ها تضمین کردند.

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید