Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@15:59:40 GMT

محاکمه بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۰۸۸

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه تلگراف انگلیس، بازیکن 23 ساله لیگ برتر فوتبال انگلیس متهم به تجاوز جنسی به یک دختر 15 ساله در حومه شهر نیمز فرانسه در سال 2012 میلادی است.

براساس گزارش روزنامه انگلیسی نام فوتبالیست متهم مشخص نیست و هم‌اکنون با سپردن وثیقه آزاد است. وی در انتظار طی شدن پروسه پرونده اتهامی خود در یکی از دادگاه‌های فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده یک متهم دیگر نیز دارد که پسر عموی همین بازیکن است.

این بازیکن 23 ساله و پسرعمویش که شاید به 15 سال زندان محکوم شوند، اتهام خشونت علیه قربانی را نمی‌پذیرند، قربانی که پس از حادثه تجاوز دچار شوک شده تاکید کرد مهاجمان که آن زمان 17 و 19 ساله بودند و او را مجبور به برقراری رابطه جنسی کردند.

بازیکن 23 ساله لیگ برتر انگلیس در آغاز اتهام ارتباط جنسی با قربانی 15 ساله رد کرد، اما مدتی بعد اعترافاتش تغییر یافت. قربانی همچنین گفته است که از سوی مهاجمان مجبور به مصرف نوشیدنی الکل شده. بازیکن 23 ساله لیگ برتر انگلیس به طور مستمر با وکلای  خود در فرانسه در ارتباط است و در شرایط کنونی هیچ‌گونه محدودیتی که تاثیرگذار در آینده فوتبالی‌ او باشد، ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏