Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:59:02 GMT

اعلام ترکیب ذوب‌آهن و پدیده

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۹۳۹۷

اعلام ترکیب ذوب‌آهن و پدیده

امید نمازی و یحیی گل‌محمدی نفرات اصلی تیم‌هایشان را در دیدار جام حذفی مشخص کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده مشهد از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم فولادشهر اصفهان به قضاوت سید مهدی سیدعلی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

ذوب‌آهن در این مسابقه با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی‌محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان‌مهر، محمدزبیر نیک‌نفس، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ابوذر صفرزاده، ماریون سیلوا و ادی گابریل هرناندز به مصاف پدیده می‌رود و امید نمازی ترجیح داده با نفرات اصلی در جام حذفی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تیم پدیده مشهد هم یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مهران امیری، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و یونس شاکری از ابتدا بازی می‌کنند که یحیی گل‌محمدی هم تصمیم گرفته از بیشتر بازیکنان ثابت خود برابر ذوبی‌ها بهره ببرد.

پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی است و نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورزشگاه امام خمینی اراک/

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی