Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@20:26:32 GMT

نکات مهمی که زیبایی لب ها را چند برابر می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۰۲۴۴

نکات مهمی که زیبایی لب ها را چند برابر می‌کنند

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به طور مرتب مسواک می زنید و از نخ دندان استفاده می کنید، اما این‌ها برای داشتن لب و دهان زیبا کافی نیست یک سری ترفند‌ها و نکات مهمی وجود دارد که زیبایی لب و دهان شما را چند برابر می کنند.

  لایه برداری لب‌ها

لب‌ها هم نیاز دارند چند وقت یکبار لایه برداری شوند و سلول‌های مرده خود را از دست بدهند، برای لایه برداری لب‌ها به وازلین و شکر نیاز دارید به این صورت که کمی شکر و وازلین را مخلوط کنید و با مسواک روی لب هایتان بمالید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرم و خوشرنگ شدن لب‌ها

آب چغندر برای خوشرنگ شدن لب‌ها تاثیر شگفت انگیزی دارد، کافیست قبل از خواب آب چغندر روی لب هایتان بمالید و تا صبح لب‌های خوشرنگی خواهید داشت. عسل برای تقویت و نرم شدن لب‌ها بی نظیر است در صورتی که هر روز کمی عسل روی لب هایتان بمالید و بعد از چند ساعت بشویید.

  مراقبت از لب‌ها

هرگز اجازه ندهید لب هایتان خشک شوند مخصوصا در فصل پاییز و زمستان، برای جلوگیری از خشک شدن لب‌ها از برق لب و یا مرطوب کننده استفاده کنید تا همیشه لب هایتان نرم و زیبا باشند.
ماساژ دادن لب‌ها

روغن بادام و لیمو ترش مانند یک نرم کننده قوی عمل می کنند، هرشب لب هایتان را با این نرم کننده طبیعی ماساژ دهید تا لب‌های زیبا و خوش رنگی داشته باشید. منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش لب نخ دندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته