Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنج شنبه و با حضور حجج الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری، امام جمعه ملارد، و سید حسین حسینی، امام جمعه صفادشت، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان ملارد از زحمات بهمن خطیبی فرماندار سابق ملارد قدردانی و حسین توکلی کجانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ تحمیلی فرماندهان جوانی داشتیم که با هدایت‌های رهبر و معمار کبیر انقلاب در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح با دست‌های خالی ایستادند و از تمامیت ارضی کشور دفاع و از بحران‌های بسیاری عبور کردند.

جوانان توان بالایی برای توسعه ملارد دارند

محمد محمودی شاه نشین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جوان گرایی تاکید کرد و گفت: قطعاً جوان‌گرایی در شهرستان ملارد سبب می‌شود که رشد بیشتری در جذب اعتبارات و توسعه خدمات با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

وی برخی کوته نظری ها را عامل برخی عقب‌افتادگی‌ها در ملارد دانست و گفت: باید از این مسائل دوری و برای رشد و توسعه شهرستان همت کرد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف خدمت به عموم مردم تأثیر بسزایی در صحنه‌های سیاسی، خدماتی و اجرایی کشور دارد.

محمودی شاه نشین بار اشتباهات جوانان را کم ارزیابی کرد و افزود: جوانان با داشتن توان بالایی که به واسطه سن و سال دارند در کنار تجاربی که از بزرگان دریافت می‌کنند، می‌توانند، آینده روشنی را برای کشور متصور بود.

در این مراسم فرماندار سابق ملارد و سرپرست فعلی فرمانداری قرچک نیز در سخنانی از توجه استاندار تهران به شهرستان های این استان تقدیر کرد و گفت: ۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال های فعالیت بنده در فرمانداری ملارد برگزار شد، که امنیت و صحت انتخابات و حضور پرشور مردم در این انتخابات مایه افتخار است.

بهمن خطیبی با بیان این که در مدت تصدی فرمانداری ملارد، تمام سعی خودمان را کردیم، تا بخشی از مشکلات ملارد را رفع کنیم، افزود: خدمات انجام شده وظیفه ما بوده است و باید همواره سعی کنیم، به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فرمانداران نه‌تنها نماینده عالی دولت هستند، بلکه نماینده عالی نظام هم منصوب می‌شوند، حتی قوه قضایی، مجلس و خودِ قوه مجریه که قوای سه‌گانه این نظام را تشکیل می‌دهند نماینده آن‌ها هستند که بتوانند در جهت مدیریت منطقه‌ای و محلی موفق باشند و در مدت تصدی فرمانداری ملارد سعی داشتیم، عامل سیاست های دولت و نیز نظام اسلامی باشیم.

از نظرات مشورتی بزرگان در پیشبرد امور بهره گرفته شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و نیز سعی در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم از مهم ترین وظایف فرمانداران در استان تهران است.

شکرالله حسن بیگی همکاری تمام مسئولین ملارد با فرماندار جدید را سبب توفیق هرچه بیشتر وی در خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: ملارد شهرستان بسیار مهمی است، که می بایست با همکاری و تعامل همه جانبه و استفاده از نظرات مشورتی بزرگان در جهت پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان کوشش شود.

تاکید بر مشورت گرفتن و استفاده از نیروی جوانان

وی جوان گرایی را از رویکردهای استانداری تهران در انتخاب فرمانداران دانست و گفت: نیروی جوان و نیز مشورت گرفتن از جوانان، تعامل و هم صدایی و هم فکری سبب پیشبرد امور می شود.

حسن بیگی رضایت خداوند و مردم را مهم ترین هدف مجموعه مدیریت دولتی در استان تهران دانست و گفت: برای انتخاب مدیران به هیچ عنوان زیر بار فشار نمی رویم و برای تعیین فرماندار و نماینده دولت حتما تصمیم گیری به صورت دقیق انجام می شود.

در ادامه این مراسم، حکم توکلی کجانی به عنوان سرپرست فرمانداری ملارد به وی اعطا شد.

بر اساس این گزارش، حسین توکلی کجانی پیش از این بخشدار کهریزک، از توابع شهرستان ری بوده است.

بهمن خطیبی، فرماندار سابق ملارد نیز ۳۰ مرداد سال جاری، به عنوان سرپرست فرمانداری قرچک معارفه شد.

کد خبر 4402482

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین توکلی فرمانداری ملارد مراسم تودیع و معارفه مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز