Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه آخرین تحولات سوریه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از بخش دیپلماسی رسانه‌ای سفارت کشورمان در پاریس، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی، که با هدف رایزنی با مقامات فرانسه در خصوص موضوعات منطقه‌ای نیمه شب گذشته وارد پاریس شده است، امروز  در مقر ریاست جمهوری با  «فرانسوا سنمو» نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش‌های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابری انصاری همچنین  در قالب یک صبحانه کاری در اقامتگاه جمهوری اسلامی ایران در پاریس با خانم «دلفین او» و آقای «فیلیپ بونکرر» روسای گروه های دوستی مجالس ملی و سنای فرانسه در خصوص زمینه های افزایش روابط و همکاری های دو کشور گفتگو و رایزنی کرد.


دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در ادامه دیدارهای خود با مشاور دیپلماتیک الیزه و دبیرکل وزارت خارجه فرانسه ملاقات و تبادل نظر خواهد کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حسین جابری انصاری سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری