Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ای مدعی شد؛ اگر سخنگوی وزارت خارجه ایران معتقد است که کشورش به دلیل عدم ارائه مستندات از سوی بحرین نمی‌تواند بیانیه وزارت این کشور را تأیید کند اما مدارک ثبتی و شناسایی دستگیر شده‌ها که برخی از آنها در این بیانیه منتشر شده است، می تواند این امر را اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: به محض اینکه اطلاعات اولیه در این زمینه تایید شد، تحقیقات را آغاز و مظنونین را شناسایی و دستگیر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که آنها تابعیت ایرانی دارند.

براساس این گزارش مدیر کل اداره تحقیقات و پرونده‌های کیفری مدعی شد که این افراد با هدف ورود به کشور بحرین و با هماهنگی برخی افراد بحرینی ایرانی الاصل گذرنامه های آسیایی خریداری کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بحرین سخنگوی وزارت امور خارجه صدور بیانیه ای وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟