Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور به میزبانی مصلای های نماز جمعه، مساجد و ...  استان لرستان برگزار و در آن  شیرخوارگان لرستانی با کودک شش ماهه دشت کربلا همنوا شدند.

حجت الاسلام احمد غلامی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در رابطه با برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در استان لرستان اظهار داشت: این همایش در سطح مصلای ها و مساجد سطح استان عصر امروز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز لرستان و در مصلای الغدیر شهر خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر از ماه محرم به عنوان فرصتی برای تقویت اعتقادات دینی و مذهبی آحاد مختلف مردم یاد کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) یک نهضت الهی بود که علی رغم گذشت زمان زیادی هر روز بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود.

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه شناسایی و معرفی درست ابعاد مختلف این قیام خونین می‌تواند در زنده نگه ‌داشتن نهضت عاشورا موثر باشد، افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام و نهضت خونین امام حسین(ع) دارد.

وی همچنین به برگزاری مراسم سنتی عزاداری در لرستان اشاره کرد و گفت: هیئت های مذهبی می توانند با حفظ آداب و رسوم بومی خود در عزاداری ها به دور از هر گونه خرافه گرایی مراسم عزای ایام محرم را برپا دارند.

کد خبر 4402770

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد عاشورا همایش شیرخوارگان حسینی مردم علیه احتکار کرمانشاه ماه محرم خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه