Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حلوایی، رئیس هیئت اسکواش شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: محمد عربزاده و محمد طاها حسینی به سرپرستی موسی نژادعبدالله، دبیر هیئت اسکواش شهرستان سیرجان به عنوان نماینده استان کرمان به مسابقات اسکواش قهرمانی زیر ۱۷ سال کشور به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت ها امروز جمعه ۲۳شهریور جاری در سالن سه کورته اسکواش زنده یاد علی روغنی واقع درمجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده است.

حلوایی تصریح کرد: در روز نخست این دوره از مسابقات، محمد عربزاده با امیر رضا قانع پور از کرمانشاه و محمد طاها حسینی با  محمد جواد ناصح حریف اصفهانی خود به رقابت می پردازند.

مسابقات اسکواش قهرمانی زیر ۱۷ سال کشور به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات اسکواش قهرمانی زیر ۱۷ سال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد