Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هواداران دو تيم ملوان و سپيدرود رشت در اواخر مسابقه با يکديگر به کتکاري و سنگ پراني پرداختند!
به گزارش خبرگزاري فارس از گيلان، محمد غلامي، حسين ابراهيمي و محمد نزهتي سه بازيکن سپيدرود سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملوان را داشته و با حضور در ترکيب اصلي تيم سپيدرود رشت جذابيتي دوچندان به الگيلانو داده‌اند، ايمان صادقي و حسين شناني دو بازيکن ديگري از سپيدرود هستند که سابقه پوشيدن پيراهن ملوان را داشته و در اين بازي از روي نيمکت مسابقه را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوي مقابل در ليست هجده‌نفره ملوانان مهيار نوري سابقه پوشيدن پيراهن داماش گيلان را دارد و حافظ يعقوبي در ليگ دسته اول در سپيدرود رشت توپ زده است، نوري بر روي نيمکت ذخيره‌ها قرار داشته و يعقوبي در ترکيب اصلي ملوان حضور دارد.
هواداران ملوان در دقايقي از بازي با الفاظي تند، ليدر يکي از سکوهاي معروف تيم سپيدرود رشت را مورد خطاب قراردادند، شايعاتي پيش از آغاز مسابقه مبني بر ممنوع‌الورودي ليدر مذکور در فضاي مجازي پيچيده شده بود که اين مسئله به درگيري لفظي نمايندگان دو شهر رشت و انزلي منجر شد، شايعه‌اي که خيلي زود توسط مسئولان ذي‌ربط تکذيب شد.
بيش از 200 هوادار سپيدرود رشت که با اتوبوس‌هاي شهرداري رشت به ورزشگاه آمدند با در بسته مواجه شدند و مأموران انتظامي به دليل تکميل ظرفيت هواداران سپيدرود از ورود سرخ پوشان به ورزشگاه جلوگيري کردند.
ورزشگاه تختي انزلي فاقد اينترنت بوده و مسئولان ورزشگاه کمترين امکانات خبررساني را براي خبرنگاران فراهم نکرده‌اند، صندلي‌هاي کثيف جايگاه خبرنگاران نيز نشان عدم استقبال خبرنگاران از اين جايگاه را مي‌دهد، تعدادي از خبرنگاران ترجيح داده‌اند در ساير قسمت‌هاي ورزشگاه به خبررساني مشغول شوند.
داور در دقيقه 30 مسابقه به دليل گرماي بيش‌ازاندازه اعلام کولينگ بريک کرد و دو تيم به مدت يک دقيقه استراحت کردند.
خطاي ميلاد کمنداني در دقيقه 41 بر روي حسين ابراهيمي و کارت زرد بازيکن ملوان جرقه درگيري بين هواداران دو تيم شد، هواداران دو تيم در اين دقيقه از مسابقه به سنگ‌پراني و پرتاب صندلي به يکديگر پرداخته و جو ورزشگاه براي دقايقي ملتهب شد.
علي کريمي با حضور در مقابل سکوي هواداران سپيدرود رشت و سکوهايي از طرفداران ملوان که مشغول سنگ‌پراني هستند سعي در تلطيف جو دارد، اقدامي که با تخليه بخشي از سکوي هواداران ملوان توسط مأموران نيروي انتظامي به افزايش درگيري منجر شد.
در وقت‌هاي اضافه مسابقه سنگي از سوي هواداران ملوان به سر داور اصابت کرد و سنگي ديگر باعث شکسته شدن سر عزتي کرامت هافبک سپيدرود شد، علي کريمي در اين دقيقه تيم را از زمين مسابقه بيرون کشيد.
داور در نيمه اول مسابقه سه دقيقه وقت اضافه اعلام کرد اما به دليل جو متشنج ورزشگاه و درگيري تماشاگران و اينکه علي کريمي تيم سپيدرود را از ميدان بيرون کشيد نيمه اول نيمه کاره باقي ماند.
يکي از تماشاگران سپيدرود را با آمبولانس به بيمارستان اعزام کردند.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد