Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 اگر تا دیروز عامه مردم ایران، حتی آنهایی که فوتبالی نبودند، ایسکو را به دلیل حضور تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 و تقابل با ایران به یاد داشتند، حالا بازی نامزد او در فیلم اصغر فرهادی باعث شده اسم هافبک رئال مادرید و سارا سالامو بیشتر سر زبان ها بیفتد. جدیدترین فیلم اصغر فرهادی برای جشنواره کردن، "همه می دانند" نام دارد و نکته قابل توجه این فیلم نقشی است که سالامو، نامزد ایسکو بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم نقش دختر خانواده را ایفا کرده و نکته جالب توجه تر حضور در کنار بازیگران مطرح دیگری از جمله پنه لوپه کروز و خاویر باردم است. به واسطه حضور سالامو در این فیلم، نامزد او یعنی ایسکو طی روزهای اخیر در فضای مجازی حمایت جالبی از معشوقه اش و البته فیلم فرهادی داشته. ایسکو که رابطه عمیقی با سالامو دارد، نشان داده این روزها در دنیای ورزش و سینما نزدیک شدن افراد به همدیگر خیلی هم غریب نیست. از اتفاقاتی که در همین کشور خودمان بین ورزشکاران و اهالی سینما رخ داد تا نمونه قدیمی تر آن یعنی دیوید بکام و ویکتوریا که هنوز کنار هم هستند و نشان دادند دو پادشاه در یک اقلیم حداقل در اینطور موارد خاص می گنجند! یکی دیگر از نکات قابل توجه حضور سالامو در فیلم فرهادی این است که بعد از هربار انتشار پست در فضای مجازی از سوی او یا نامزدش ایسکو، سیل عظیمی از ایرانی ها با کامنت های خود جو جالبی را برای این دو نفر می سازند. قدرت جذب دنیای فوتبال و اینکه سالامو پیوندی عاطفی با ایسکو بازیکن تیم رئال مادرید دارد، باعث شده خیلی ها حتی فراموش کنند اسم بزرگی همچون پنه لوپه کروز در این فیلم بازی می کند و حداقل فعلا ایرانی ها تمام جذابیت این فیلم را در حضور نامزد فوتبالیست مشهور می دانند. فوتبالیستی که اتفاقا همین دیشب دوباره در صفحه شخصی خودش به حمایت و تبلیغ از فیلم فرهادی پرداخته بود.

 

43257

منبع: وانا

کلیدواژه: اصغر فرهادی رئال مادرید فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید ۱۵ آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو (بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران‌ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران (با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه‌ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می‌آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا