Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:49:07 GMT

افشای کارشکنی عراقی ها در مصدومیت ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۲۴۶۷

افشای کارشکنی عراقی ها در مصدومیت ستاره پرسپولیس

فیزیوتراپ پرسپولیس می گوید بشار رسن به رغم مصدومیت توسط کادرفنی عراق در زمین ماند و کارهای اولیه درمان هم برایش انجام ندادند.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز ابعاد جدیدی از وضعیت مصدومیت بشار رسن مشخص شد و به نظر می رسد عراقی ها در تشدید مصدومیت او تقصیرکار بوده اند. میثم علیپور فیزیوتراپ تیم پرسپولیس نیز با تائید این موضوع گفت: بشار در بازی با کویت دچار پیچ خوردگی مچ پا شده بود و ۳۰ دقیقه بازی کرده بود بعد ۳۰ دقیقه نتوانست بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه کارهای اولیه انجام نشده چون من که دیدم وضعیت مچش خوب نبود خیلی ورم داشت. الان هم نگرانی ما این است که برای بازی با الدحیل به چه شکل او را برسانیم. ما تمام سعی‌مان را میکنیم ولی بدن باید به درمان پاسخ بدهد.

وی افزود: چون همه انتظار دارند این بازی را بازی کند می‌خواهیم در یک سوم زمان یا نصف زمان که بقیه می‌رسند او را برسانیم برای همین این بازیکن خیلی شرایط ویژه ای دارد. علی علیپور راجع به شرایط بازگشت رسن به میادین هم اظهار داشت:روزی دوبار یه سه بار فیزیوتراپی باید انجام بشود و از جدیدترین روش برای کاهش ورمش باید استفاده شود. از نظر من کشیدگی درجه دو بود، خوشبین هستیم که به بازی دوشنبه برسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد