Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:08:52 GMT

برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در دو هزار مدرسه یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۲۹۳۷

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه هیچ دانش‌آموز نیازمندی نباید به علت فقر مالی از تحصیل بازبماند اظهار کرد: نیکوکاران یزدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در پایگاه‌های سطح شهر، مساجد و مراکز نیکوکاری محله برگزار شد حدود ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه دومین مرحله از جشن ملی عاطفه‌ها در روز ۱۱ مهرماه سال جاری در حدود دو هزار مدرسه در سطح استان برگزار می‌شود افزود: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ۳۹۰ پایگاه کمیته امداد استان یزد در سطح شهر، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، مساجد و مراکز نیکوکاری محله با رویکرد نوین دریافت کمک‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۰۳۵* ۸۸۷۷ *، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دستگاه‌های خودپرداز برگزار شد.
مشعلچی با تأکید بر اینکه کمک‌های اهدایی در همان منطقه جمع‌آوری‌شده هزینه می‌شود گفت: هزینه‌های اداری و تشکیلاتی این نهاد به هیچ‌وجه از کمک‌های مردمی استفاده نمی‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر رایگان در بین دانش آموزان تحت حمایت گفت: سه هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های ۱۰۰ هزارتومانی به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد که ۶۲ درصد این کمک‌ها با مشارکت نیکوکاران تهیه شد.
وی بابیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند افزود: ۱۱۳ میلیون تومان نیز علاوه بر لوازم‌التحریر اهدایی برای تهیه کتب درسی دانش آموزان تحت حمایت توسط کمیته امداد پرداخت شد.
مشعل چی یادآور شد: کمک به تأمین هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله خدمات حمایتی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد کمیته امداد یزد جشن عاطفه ها یزد مدارس یزد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است