Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حذف میدان و مجسمه «قیصر امین پور» مغایر با رویکرد و سیاست‌های مدیریت جدید شهری بوده و باید جبران شود.

به گزارش رکنا، ولی الله شجاع پوریان با انتقاد از حذف میدان و مجسمه قیصر امین پور به دلیل رفع موانع ترافیکی اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره جدید با ترجیح انسان بر خودرو به دنبال تقویت هویت فرهنگی در شهر تهران است و اقدام اخیر در میدان قیصر امین پور یک بی سلیقگی بود که باید هرچه سریع‌تر جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تمجید از شخصیت قیصر امین پور افزود: قیصر امین پور از شاعران معاصر و نامی کشور است که سهم زیادی در حوزه اندیشه و ادبیات ایفا کرده و ما باید قدردان سرمایه‌های نمادین خود باشیم، من خاطرات زیادی از ایشان به عنوان دوست و هم استانی در دهه شصت در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دارم و این موضوع بر من سنگینی بیشتری می‌کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با درخواست از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای بازگرداندن نام و نشان قیصر امین پور تصریح کرد: در گذشته همه شهر فدای خودرو شد، ولی در عمل توسعه پل Bridge و تونل و بزرگراه کمکی به شریان ترافیکی شهر نکرد و اینکه امروز هم به بهانه رفع موانع ترافیکی سرمایه و داشته‌های فرهنگی را از دست بدهیم، مشکلی حل نخواهد شد.

وی افزود: نه تنها خواستار بازگشت نام قیصر امین پور هستیم بلکه تلاش خواهیم کرد با ایجاد راسته‌های فرهنگی از قبیل: راسته کتاب و گذر هنر Art اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر را در جامعه پر رنگ کنیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پل Bridge هنر Art پایتخت شهرداری تهران قیصر امین پور مجسمه بازگرداندن عکس زندگی زن دختر ایران من قتل روزنامه جوان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت

 زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.
 
ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت