Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:12:52 GMT

عاقبت سگ‌بازی در مکان‌های عمومی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۵۱۵۲

عاقبت سگ‌بازی در مکان‌های عمومی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مسایلی که سبب انحطاط و جلوگیری از پیشرفت یک جامعه می‌شود خودباختگی فرهنگی و تقلید از سبک زندگی غربی است. یکی از مسایلی که امروزه متاسفانه در جامعه ما در برخی قشرها رایج شده و به عنوان سمبل متمدن بودن معرفی می‌شود، نگهداری انواع سگ در محیط آپارتمان و زندگی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر علاوه بر آن که از نظر شرعی اشکالاتی بر آن وارد است، از نظر پزشکی نیز سبب انتقال بیماری‌های فراوانی به افراد نگهدارنده سگ‌ها می‌شود.

موضوع سگدوستی و اینکه فرد به قدری با یک سگ انس بگیرد که از فرزند و همسر خود فاصله بگیرد از دیگر نتایج زیانبار ترویج این فرهنگ غلط که برخاسته از سبک و شیوه زندگی غربی است می‌باشد؛ چنانکه این تحقق مورد را به وضوح در غرب شاهد هستیم.

فرهنگ سگ بازی و نگهداری سگ در منزل از غرب به برخی نقاط جهان اشاعه یافته است؛ در ادامه ویدئویی از برخی نقاط جهان مشاهده می‌کنید که در آن سگها به جان مردم در خیابان ها افتاده و سبب آسیب رسانی به مردم می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم) عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم) عاقبت خودرویی که با سرعت ۲۵۳ کیلومتر توقیف شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد