Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير فراکسيون مجلس شوراي اسلامي گفت: مديران بازنشسته در تمام بخش‌ها بايد جاي خود را به جوانان تحصيلکرده بدهند.
به گزارش خبرگزاري فارس، يوناتن بت‌کليا ، دبير فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي درخصوص تصويب قانون منع بکارگيري بازنشستگان اظهار داشت: اين قانون شامل حال تمام افرادي که زير مجموعه حاکميت هستند مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديران تمام ارگان‌هايي که از دولت بودجه مي‌گيرند بايد اين قانون را بپذيرند، چون هيچ استثنايي ندارد؛ حتي فدراسيون‌ها و باشگاه‌هاي دولتي هم جز اين قانون هستند، اما بخش‌هاي خصوصي بحث جداگانه‌اي دارند.
وي در خصوص اينکه برخي از روساي فدراسيون‌هاي ورزشي به دنبال گرفتن جانبازي براي فرار از اجراي اين قانون هستند، گفت: مردم شريف ايران و خيلي از رسانه‌ها پيگير اين موضوع هستند. شک نکنيد که مجلس هم تا آخرين لحظه پيگير اين موضوع است و هيچ تغييري در افکار نماينده‌ها ايجاد نخواهد شد.
دبير فراکسيون مجلس شوراي اسلامي گفت: از تمام آنهايي که در اين سال‌ها براي ورزش زحمت کشيدند تشکر مي‌کنم، اما از اين پس مديران بازنشسته در فدراسيون‌ها بايد جاي خود را به جوانان تحصيل کرده بدهند. خيلي از جوانان اين مملکت با مدرک دکتري تربيت بدني مي‌توانند کار را در دست بگيرند و شاهد کسب افتخارات بيشتري در ورزش کشور باشيم.
همچنين علي‌اصغر يوسف‌نژاد، نايب رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي هم در گفت‌وگو با راديو تهران درخصوص تصويب اين قانون عنوان کرد: فلسفه اين قانون اين است که جواناني که به سقف مديريتي مي‌رسند فضاي کار داشته باشند. با اين قانون مي‌خواهيم استفاده از عناوين، اسامي تکراري، افراد امتحان پس داده و بعضاً کم انگيزه تمام شود.
وي افزود: بارها اعلام شده و بازهم مي‌گوييم که هر اداره‌اي که به هر طريقي از بودجه عمومي و دولتي استفاده کند شامل اين قانون مي‌شود. فدراسيون‌ها، تيم‌هاي دولتي و معاونان وزارت ورزش در سطوح مختلف هم شامل اين قانون مي‌شوند.
نايب رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي در مورد اينکه برخي از روساي فدراسيون‌ها به دنبال گرفتن جانبازي هستند، تصريح کرد: 100درصد اين موضوع را رصد مي‌کنيم. هر اتفاقي قرار باشد رخ بدهد مربوط به قبل از اعلام ابلاغ قانون است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس